Erotske priče sa psom - Susretit će se u sredini

subota , 29.12.2018.

Zadnji aktivni članovi za dopisivanje










Click here: Erotske priče sa psom






Stezala sam njegov kurac misicima moje pice pokazujuci mu koliko uzivam. Majka me ostavila kad sam imala 7 godina sve od tada pa do sad jedina svjetla tacka u mom zivotu je moj otac Kristian po kome sam i dobila ime Moj otac je mnogo volio moju majku bar kako se ja sjecam, uvjek smo bili dobro stojeca porodica. Njih su dvojica tako sinhronizovano punili moje dve ekstremne rupe, moju guzu i moja usta. Aki je poceo da ga izvlaci skroz do glavica i zatim da ga nabija nazad, svakim udarom sve dublje.



erotske priče sa psom

Ona se primakla, kao da je znala sta zelim, jer me je namerno palila jebozovnim pogledima i naprcenim usnama, grizeci moju bradavicu. EROTSKE PRIČE - seksi priče - velika kolekcija erotskih priča - - Erotska prica o seksu sa jebozovnom cigancicom - Ova prica je velikim delom istinita. Videla sam da je licno napaljena bila, bila je nestrpljiva.



erotske priče sa psom

Erotske priče bestijalnost s crnim psom - Lezala sam na ledjima na Akiju, njegove ruke su bile ispod mojih koljena kojima mi je raskrecio noge.



erotske priče sa psom

Ispričaću vam priču kako sam gledala kako konj jebe i kako sam bila prvenstveno odlučna da i ja ispunim tu svoju možda pomalo čudnu želju da se pojebem sa konjem i da osjetim konjski kurac u meni. Često sam zamišljala veliki konjski kurac u mojoj pičci, ali nikada do te godine nisao ostvarila tu želju. Namazala sam pičku lubrikantom da bih smanjila bol za koju sam sumnjala da će biti velika... Već ranije sam se jebala sa konjima, ali onim ljudskim konjima koji su u nekim stvarima bili gori i ponašali se mnogo gore od pravih konja. Odlučila sam da kad se već jebem sa konjima da onda i probam konjski kurac koji je izgledao tako moćno i tako napaljujuće. Željela sam više nego ikad da i ja osjetim kao i komšinica koju sam vidjela u štali sa konjem taj snažni orgazam koji može pružiti samo tako velika kurčina. Kažu da veličina nije bitna, koga lažu? Nikada nisam mogla svršiti čak ni sa srednjim a kamoli malim kurčevima. Najveći kurac koji sam probala je imao 26 centimetara i uživala sam kao prava kurva. Ipak osjećala sam glad za nečim ogromnim, za jednom velikom konjskom kurčinom.



Sex psa
Bila sam zbunjena, jer me taj pogled njen pokosio. Počela se svlačiti, rekao sam joj da pusti mene da to radim. Tiho cujes kako ptice pevaju i kako dise suma. Kako to mislite, pitala me. Da nisam izjebana kako treba i kako sam zeljna dobre picketine. Pocela sam da vrstim od radosti i od strasa.

[Lezbijski filmovi sa prevodom|Osobni kontakti forum|Glagolska Vremena Engleskog Jezika]






Oznake: seks, sa, psom

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.