In the grace of your love I writhe, writhe in pain
In 666 ways I love you and I hope you feel the same


Volim te! Znam da znas!
Ne pokusavam te zamijeniti drugom osobom,a i sigurna sam da zamjena tebe nekim drugim nije moguca. Bojim se.
Bojim se novih ljubavi. Bjezim.
Tesko primjecujem stvarnost.
I ako ju primjetim, sminkam ju tvojom bojom jer drugacije ne znam.
I opet bih s tobom, bez obzira na sve. Bilo kada i bilo gdje.
Samo te zelim blizu.
Samo sjecanje, sama pomisao na tebe vodi me u ponor.
Vodi me ravno do dna.


Image Hosted by ImageShack.us


Ondje si ti. Cekas me. Vidis me, vodis i volis!
Nestajes. Odlazis. Nestajes jer prazne dane tratim praznim rijecima bez puno smisla kao sto su ove koje upravo pisem.
Samo zato sto vise nisam kraj tebe.
I jos uvijek, svakoga dana,sata,minute i sekunde vracam se nasoj prici.
Mislis li da se ponosoim time?!

Lijepi dani, nekada nasmijani bili za tebe i mene, a sada su ostale sve same skice,neke strane ulice i srce skitnice zgazeno nehotice.
Znam da znas! Volim te!


We are so young
our lives have just begun
but already we're considering
escape from this world

And we've waited for so long
for this moment to come
was so anxious to be together
together in death



Sve uspomene sa kaputa stresi,samo budi to sto jesi tamo gdje jesi.
Bilo sto da se dogodi samo budi oke. I nikada ne zelim nikome da sazna kako boli kada nekoga volis. Volis,a nemas. Volis i boris se da izdrzis.

Meni ostaje samo nada da ce se jednom naci netko nalik tebi. Netko tko ce htjeti razumjeti sva moja mastanja, sanjarenja, lutanja…
Netko tko ce htjeti razumjeti mene.

Image Hosted by ImageShack.us


Samo mi se cuvaj i budi dobro.

Pozdravi sve tamo Gore. Reci Glavonji da je supak jer mi te uzeo.
Zamoli ga da pozove i mene u svoje odaje pa da ti budem blizu.
Da te zagrlim kao prvi puta…
Damir, R.I.P. Volim te! Znam da znas!







 
17.11.2007. u 21:48 /°/ K /°/ pljuni! ~°~7~°~ /°/ P /°/ # /°/ ^
 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



....Opisat cu ovaj blog ovako:


Klikni MishOm



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Net