niste mi puno komali.bas jadno.ja mislia da me svi volite kako sam ljepa.dala sam vam u boksu sklike.sigurno su vam prekrasne kao ja.znam.puno mi komajte.bila sam jucer u provodu.bilo je supic.bile smo cica marija nina klara i ja.nakupovale smo se mi.ja sam potrosila 5 tisuca kuna.tatica se nije ljutio.supic.stvicu vam slike moje prekrasne haljine i puno halina.supic.sretna sam.puno mi komajte.
Image Hosted by ImageShack.us

na mom ro?kasu!
Image Hosted by ImageShack.us

ovo je moja ku?a
Image Hosted by ImageShack.us

moj prekrasni mail je perfektme@net.hr
svi zgodnjaci javite mi se odma/

03.05.2008. u 11:59 | 95 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

o perfekt me!

moj je blog preljepa ha
da
ne
fuj
prekrasan i jedinstven kao lara
  
pollcode.com free polls

super je moj blog!

moj laptop jedinstven je.
Image Hosted by ImageShack.us

moje cipelice
Image Hosted by ImageShack.us

moj boravak
Image Hosted by ImageShack.us

kuhina
Image Hosted by ImageShack.us

PRELJEPA KUCA KO I JA
BOGATA SAM

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

O PERFEKT ME.

ovo sam vam ja
Image Hosted by ImageShack.us

prekrasna sam ha
zovem se lara.
prezivam se b _ _ o _ l _.
zivim u velikoj
velikoj kuci u koprivnici.
imam 15 godine.
opis mene.
plava kosa
plave oci
imam de?ka
daria.
prijateljce
marija,nina,klara,
cica,marija druga,anamarija.
prijateji
alan,mio,ivan,
dean,tin.
moja grupa se
zove grupa
savrsenih cura.
moj mail je
perfektme@net.hr.
ko hoce neka se javi.
bokic