Wish You Weren´t Here

ponedjeljak, 20.11.2006.

a šta za njega osjećaš

a ja sam odgovorila...
Nešto dugo, kao BRAK
dosta mi je, moj muž me zavolio.
počet ću ga varat uokolo, nije to za mene.
ovo kao da traje godinama jer traje godinu dana.
prvo me volio, muž, pa nije, pa mu je bilo stalo, ali nije bio in love i sad je na vrhu.
ja nisam na vrhuncu.

SKONČAT ĆU OVAJ BRAK ZA JOŠ JEDNU GODINU pa ću u petnaestoj imat 2 godine bračnog staža iza sebe.
Oo, ne.
i bit ću još čudnija i još zrelija da ću postat vrlo imuna na ostale potencjalne drugove.
bit će mi još teže.
ali ako me voli mora da mu nije lako.
jer kad sam ja njega tako mene je boljelo srce. i to tako jako.
jače od stida i straha.
prestala sam se bojat duhova-mogla sam ići u najdoljnji wc moje kuće, a to je blizu podzemlja.
sad se on vjerojatno budi tako sav pun ljubavi i boli, ali se ne boji ničeg kao ja prije njega.
i onda je sad on na vrhu cjele situacije, a ja nisam.
i zato je on na dnu.
- 22:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>