Wish You Weren´t Here

nedjelja, 12.11.2006.

baljezgaš, rekao je

ne znam plivati, a ni skijati, a radim to svake godine ko neka budala.
ne mogu se povuć i učit čak ni u zadnji tren kad me ful stišće i živcira.
najveći bed je kad baljezgaš, a da drugi čuju, e to je bed svih bedova.
to je opet oprostivo, ako si tolika budala da možeš reć nešto što nitko nije rekao.
ovaj post je posvećen svakom trenutku kad se osjećam bedasto, u bedu za kojeg nije bed i kad sam još veća budala i podijelim to sa bilo kime ko otvori ovu str.i pročita baš ovaj post.
Baa, jako sam bolesna, ako osjetila ne varaju...nema veze, niti to me neće spriječiti u mom naumu...hmmm, koji je moj naum...? ...? ...
ali njega nema.
Ali nema ni veze.
Mrzim kad veze postaju bez veze.
Sve je to zbog Majke prirode velim si i opet je sve isto, bed nije prošo.
Ima li ovo smisla reći, ovako pred svima da je u mom mozgu prašina i mora van pod hitno!
Bi Vama bio bed napisat ovakav post? Ja sam se usudila i sad mi je bolje, ić ću oprat noge i zube i možda odučim koji sat, premda se ne valja ni nadati ovako uludo...Ovo mi je suludonono
MORAM POBRISAT OVAJ POST!namcorNE vjerujem u njega...Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
- 20:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>