Wish You Weren´t Here

četvrtak, 02.11.2006.

počela sam jest ko svinja

a baš sam bila smršavila dvadeset kila.Ah, jebiga.

baba se sprema za slikat glavu jer je pala u kamin. jučer su stoput rekli da se opere i opere glavu, to se misli na kosu i mene su ujutro davili da je podsjetim, ko da je neka životinja koja se ne pere.
sprala me neka epidemija veselih postova. znači i to da više nisam u depresiji? što ja nisam ni znala da jesam, nisam vam ja jedna od onih koje se režu inicijalima pa nakon tri mjeseca imaju abecedu po tijelu(i to kažem baš po tIjElU cijelom njegovom površinom, ama baš di ćeš) ili worthless i sl. spike!
da, obviously ja sam sad mala happy hippy djevojčica svinjčica.
Ma baš serem, ovo nema veze s vezom ovaj uvod, ova kilaža.
Fuck it all, samo da je sunčano. Ovo sunce utječe na pisanje mojih pposteva. Napisala sam jedan prije par minuta, više niko neće moć komentirat kolika je brzina stvaranja novih ppostova.
- 12:06 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>