Wish You Weren´t Here

ponedjeljak, 18.09.2006.

prosta pjesma

sve ima isti ritam
sve se vrti oko toga
živimo u štali
povrijeđeni
od svih koji grizu blato,
pospremajući ga na glavi
svakodnevno
motri na nas
u štali
sva druga živina
noćas smo čiste dlake
druge se jebemo sa psima
mi kuje s crvenim ranama
po kojima sjedimo da ne zacijele
čekamo da nas grizu
zubima
punim blata
samo prividno bijelim
boli nas, ronimo suze
i dok nas grizu
i dok grizu druge

vrtimo se po smradu
živio u natovarenoj hrpi sexofila
majke odmah odgrizu
naša mala usmrđena krila
jer tu smo da bi se bacarali
iz poze u pozu
prekasno i prerano
je da ne bude prekrasno
to što svi želimo dozu
u nemiru samo dva tjedna
i 14 beskorisnih noći
skidamo zaštite, naravno
živimo u prljavoj prljavoj koži

kako da jučer nestane iza
ako već sutra probude me
u štali?
Tko smo mi?
Tako prljavi...
u ritmu roka dahćeš
šta nam fali?

evo gdje rima cvjeta
evo kako se rađaju djeca
evo gdje spoznaje završavaju
evo otkud televiziji ideje...
URADI SAM!
- 11:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 11.09.2006.

neke smetnje

po kadi je na brutalan način raspoređena otpala oprana kosa.
to je isto kao da pričam s nekim mirno, ali rok trajanja ističe za godinu dana.
to je kao da ti nađu rak i imaš taj rok i nema žalbi, nama ostavke.eek

hehe, ovo s kosom je glup primjer.nut
to je kao neka racija kad braniš prijatelje, a ti zaplivaš u govna.
A ono kao, nema tu čarobnog prijateljstva.
to mi je tako nešto.
ti kao neki najgori primjeri.
tako mi je misliti u sebi o svijetu.

to mi je kao neki loš big brother,
kao rođendan na kojem ti daju dnevnik ili šiljilo
mad
Svake godine opet istomad

Opet drugačijeheadbang

Gadi mi se, ipak, svake godine
Svijet.

kao crne točkice pod pazuhom
ili meso od breskve među zubima.

vulgarno.smokin

nabrzake.njami
brzinske prostote...kiss

Uz neke smetnje uz svijet
uz utrke s nepobjedivim vremenom
treba ugristi se da smijeh potraje
Za usnu
U snu
Dok sanjamo
Da su neke smetnje normala
Da smo
možda zaštićeni od pakla
Ako već živimo u svijetusmokinsmokinsmokindead




- 23:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>