made by martinadizajn.blog.hr
< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

procitaj, pa komentiraj!

Ja, ja, ja,..., samo ja!!!!!!!!!!!!!!!

Ime:Dominiksmijeh
Prezime: nedam ga (hahahahaha)smijeh
Koliko mi je velik: dostasmijeh
Mom burazu: manji je nego mojsmijeh
Kako ono radim, znate na kaj mislim:brzo i žestoko, to volim
Što napravim kad mi cura kaže da voli sporo?:"gledao sam brzi i žestoki"smijeh

?

evo kaj ja slušam,...

Gorillaz

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Linkin Park

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




link!!!!!!!!!!!!!!

linkovi; a evo vam, od jednog fantastičnog bloga!!!!
http://deltasquad.blog.hr
ak niste papci posjetili bi ga!!!!!!!
ak ga posjetite, faco!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




četvrtak, 03.05.2007.

Prijateljstvo

Ah, prijateljstvo, samo ti odlucujes koga ces imat za frenda, nitko drugi,...
Možeš ga ti sam birat, ja sam izabro buraza, tak mu je nick!!!
Mislim toliko sam dobar s njim da ga zovem buraz!!!
Jel tak buraz!!??
ah, pokaži i kaj znači riječ buraz!!!
E pa nedam ti tipkovnicu, nabavi si svoju, a usput jučer sam čuo na vijestima, da tipkovnica na sebi ima više bakterija nego WC školjka, tak da ne želim da si zamažeš svoje ruke `ko ja, tak da sorry, razumiejš??
Eh vidite, sve se riješi bez problema, mora bit malo problema, ali ne jakih, a oni se jako brzo riješavaju, tak vam ja preporučujem, da ih brzo riješite!!
Buraz pa koji ti je ku(biiib)
kaj si ti briješ??
Daj si kupi svoju tipkovnicu!!!!
A usput češ dobit bakterije,...
Ma jeb(biiib) se u pič(biiiib) materinu, daj se goni debilu jedan!!!
U kur(biiib), ma jeb(biiib), mrš iz moje kuće!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kao što rekoh velike probleme morate odmah rješavat tako da ja sad idem nazvat buraza, te mu se ispirčat!!!
Ponekad je fakat idiot (pardon kaj vijeđam sve idiote na ovoj kugli zemaljskoj)!!!
Sad idem zvat, čujemo se za 5 min!!!
mahwave
(5 min kasnije)
(još 5 min kasnije)
(još 10 min kasnije)
(sat vremena kasnije)
zijev
(sat i pol kasnije)
mahwave
Ah, sve riješeno, kao što rekoh velike probleme i sađe treba nabrzaka riješit, kao što sam ja to riješio u 5 min, znači ako sam ga ja nazvao u 15:27, sad bi bilo,...(gledam na sat) u kur(biiiib) potrošio sam u pič(biiiib) več koliko kuna, neznam ali sam razgovarao u u pič(biiib) materinu!!!
(Netko zvoni)
....
(o to je buraz)
...
U pič(biiib) materinu, s tobom sam pirčao 1 i 30 min, znaš li ti debilu koliko je to love???
Debilu jedan pič(biiib), pičk(biib) jedna ružna, majku ću ti bez kondoma!!!
(buraz se ponovno naljutio, pa otišo)
heh, sad opet sve ispočetka!!! i tak u neogled(barem mislim da se to tak kaže, ali skužit če te vi kaj sam milsio, pametni ste vi)thumbup
(MOŠ MISLIT!!!!)rofl
mah
wave



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.