Sve o predivnoj curi...........

ponedjeljak, 26.06.2006.

hallo.............pusek

blog

blog



evo jedan post posvećen meni........možda kopiram u box..................pa ovako:
zovem se nicol imam 15 godina i živim u americi....................hihi....................manekenka sam i mrzim nesređene ljude.....to je tako odvratno........naravno volim sebe....hihi....................svoju naj frend kikich......evo vam njen blog..........i ostale frendice koje ce biti u boxu skupa s tinom......naravno volim i svog predivnog i prebogatog mateja....hihi.........prije sam hodala nakratko,ali zbilja kratko s beckemom jer je čisto sranje.....................i tak neznam šta da još pišem.............osim da sam jako bogata živim u susjedstvu brit...tam negdje..hihi...naravno živim u vili............... i evo nabrojaz ću vam neke gradove i države koje sam posjetila tjekom svoje manekneske karijere:skupa s kristinom sidney,rusiju,sloveniju,new york,australiju,brazil,hrvatsku,london,i tak to...nadam se da je bilo dovoljno...kisssssssssssssss.....i još jedna moja slikica...al ova je eksatra sexy...da se napalite:
Image Hosted by ImageShack.us

- 22:42 - Komentari (26) - Isprintaj - #