Sve o predivnoj curi...........

petak, 09.06.2006.

nova sam ovdje!!!!!!!!


hallo.............evo me napokon........................inače tek sam sada stiggla nešto napisati jer sam inače jako zauzeta....................i nisam iz hrvatske več živim u americi kraj naj frendice brit u susjetsvu....bila sam kuma njenoj bebici...hehe...............kako je slatka..............nego evo sad vam pišem................nego meni je mama iz hrvatske pa sam ga ja naučila uz pomoč najprofesjonalnijih ljudi pa zato hrvatski znam super............................evo sada se upravo odmaram na ležaljci kraj svog jako skupog bazenčića koji za nas košta jako malo...prava sitnica:100000000000000$...hehe...ma kažem vam malo................................inače ja sam model...............manekenka........i sve to skupa...............nego sad se spremama na kavu s britney i naravno u shoping......................................ako stignem....jer sam jako zaposlena valjda ću vam pisati sutra al nije sigurno kisssssssssssssssss....pusa...
PS:u boxevima ću napisati sve o meni...sad mi se neda...kissssssss

- 17:16 - Komentari (12) - Isprintaj - #