lonely no more

21.07.2005., četvrtak

nastajanje lonely no more bloga

...Sjedim vam ja ljudi danas na plaži...i pitam se...zašto ne može tako svaki dan? E,sad se ode neki 100% smiju i govore "ha,tko ti je kriv, ja se kupam.". E pa ja ne! Živin na moru a do mora moran ić autom bar 15 ili 20 minuta. shit! a onda se malo sitin stanja-moja najbolja prijateljica ima dečka i onda kad ja sidin kraj njih dvoje osjećam se kao tukac!Upravo tako. Gledam ih i ono ko ful pogledam tu i tamo na mobitel. A ja sam single da ne mogu biti više. Al mene svi gledaju kao super prijateljicu, ništa ozbiljno. To ponekad ide na živce,ali mi ne smeta jer ne gledam na veze kao nešto važnu u životu. Upravo suprotno. Rađe pišem nešto na kompjuteru i surfan neton nego da moram brinut hoće li neka budala doć i činit me da idem s njim na kupanje po najgorem suncu. No,no! Al isto tako,ruku na srce, vjerovatno bih govorila drukčije da su mi bivše(2) veze izgledale bolje(duže) od tjedan dana. I tako kada poželim malo pažnje-NIŠTA! A još u gradu nema normalnih,pa... ODLUČILA SAM! KUPIT ĆU SI PSA! Lonely no more...







- 16:55 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...malo po malo...tek sam počela...

Linkovi

muzika koju slušam

s obzirom da sam još nova evo najkraće rečeno:slušam dosta toga, a uglavnom green day,good charlotte, linkin park, system, hoobastank,him, sex pistolse,evanescence,guns 'n' roses,pearl jam,the streets,the killers,azru,film i stublića,zabranjeno pušenje,bijelo dugme,daleku obalu...

IF you want to meet me better-think twice

U školi sam autsajder-od ove godine jer sam bila dobra sa starijom ekipom, a sada su oni otišli. Sranje! Sve sam samo ne ordinary girl-uvjek me možeš naći kako se svađam ili tučem se kretenima(a ne kao neki koje znam koji bježe i nemaju svoje stavove.)Ipak nisam tako loša(očito jer ipak imam nekoliko stvarno dobrih prijatelja).jedino što stvarno mrzim su šminkeri i povodljivi ljudi! To me tako iritira! Jedino u čemu sam stvarno super je to što ne namećem svoje mišljenje nikome iako se uvijek izjašnjavam.pa ako vam opis nije katastrofa javite se na blog. by the way-I'm 14