pisma jednog jebalca s prava

srijeda, 22.03.2006.

LUD LUD!!!!!!!!




evo ko sto i reko!! nije zivot nas pravnika tak nezanimljiv
razmisljo sam kaj da stavim na svoj novi post i reko evo za pocetak primjerak jednog ludog bica kojemu je ime Marko
taj covjek je lud totalno
lik ode na visinu od kaj ja znam kojih 1000 metara i bez ikakvog razmisljanja se baci iz aviona (koji jos k tome ima platnena krila da da ne serem istina ziva!!!!!!!))) i to samo s velikom krpom na ledjima
s druge strane sam ja- covjek koji nebi nikada pogledo prema tlu s vece visine od 5 metara !!!!!
a kamoli da bi se usudio skociti iz aviona (samo dok gledam slike kak lik skace povraca mi se!!!! i vrti u glavi))
daj samo zamisli da se liku ne otvori padobran
imao bi vrrrrrrrlllloooo bliski susret s --- zemljom, betonom, krovom zgrade ili neznam cime!!
PALJAČINKA!!!! i to ona iz velike tave!!
hehe da
e ljudi mislim da je komentar suvisan al dodajte ak imate kaj!!
PS: moli se zenski rod da NE komentira Markovu straznjicu ponavljam NE komentira!!!
jer cu doticnog mladog gospodina morati slusati cijelu iduci mjesec kad mu poraste ego !!!
Govorim iz iskustva jer svaku ali bas svaku curu koju sretne ili ga vidi, napali markova straznjica na sto on jako cvate!!!
Mislim da ne shvatimo ovo krivo nije da sam ljubomoran...

- 23:54 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Eto mene! U najezdi blogera cijelog svijeta i ponajvise mojih frendova evo i aj se odlucih da otvorim neki blogic kako bi vam mogo isprve ruke prenjeti sranja ovaj stanja iz svog zivota
    Inace sam da vam kazem. Neznam koji k citate ovaj blog mene jadnika kad necete saznati nikaj zanimljivog!!!!

Linkovi