< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

opis bloga

svakve ludosti koje mi se neprestano događaju u životu

myspace
MySpace AvatarsLyrics


myspace
MySpace AvatarsLyrics


myspace
MySpace AvatarsLyrics


myspace
MySpace AvatarsLyrics




myspace
MySpace AvatarsLyrics



myspace
MySpace AvatarsLyrics


myspace
MySpace AvatarsLyrics




myspace
MySpace AvatarsLyrics


free image hosting

free image hosting


layout for myspace

layout for myspace


Images for your blog

Images for your blog


blog layouts

blog layouts


Myspace layouts

Myspace layouts



Image hosting

Image hosting



MySpace images

MySpace images



Friendster

Friendster


Blog images

Blog images



Friendster

Friendster


Friendster

Friendster



blog layouts

blog layouts



Školski riječnik...

PRVI DAN ŠKOLE:
dobar dan,
tugo!
ŠKOLSKA GODINA:cilj:
ostati živ!
ZBORNICA:kućazlih duhova!!
RAVNATELJ:vampir
noći!
PROFESORI:šišmiši
koji piju
krv!
UČENICI:ta divna
stvorenja
ZEMLJOPIS:put oko
svijeta
za 397 dana!
GLAZBENI:moje
pjesme
,moji snovi...
SRZ:Sranje Razigrano
Znanje
JEDINICA:državni
neprijatelj no1.
TROJKA:ništa novo
kod nas na zapadu...
PETICA:božji dar!!!!!
ULAZAK PROFESORA:alisa u
zemlji čudesa!!!
ŠKOLSKO ZVONO:izbavitelj iz pakla
ODMOR:uvjetna sloboda
SJEDNICA:bal vampira
KRAJ ŠKOLSKE GODINE:ponovno
rođeni..
LJETNI PRAZNICI:a di su???


10 zapovijedi ljubavi...
10. ZAPOVJEDI LJUBAVI
1)Nemoj se zaljubit preko ušiju
2)Ne moli ga
3)Cijeni ga,al' sebe uvijek više
4)Budi nježna onoliko koliko on to osjeća
5)Ne zovi ga poslije svađe-to ti je prilika da
vidiš koliko mu je stalo
6) Zakasni na sastanak bar pola minute
7)Kad vidiš da ljubav slabi,napravi ga ljubomornim
8)Pusti ga da se izmuči dok te poljubi
9)Nikad ne dopusti da ga prva poljubiš
10) Ako želi rastanak prihvati ga s osmjehom,kao da je to nešto
što si oduvijek čekala!!!!


...kad pijem ja se napijem,
kad ljubim ja se zaljubim

Linkovi

ĐAČKA MOLITVA
Profesore naš
Koji sjediš
Za imenikom,
Sveti se pero tvoje
Nestani kraljevstvo tvoje
Budi volja naša,
Kako na mjestu,
Tako i pred pločom.
Dvojku našu svagdašnju
Daj nam danas i zaboravi jedinice naše,
Kako mi zaboravljamo
Gradivo vaše,
I ne izvedi nas pred ploču
Nego nas ostavi na mjestu.
AMEN

Friendster

Friendster



Cursors

petak, 18.05.2007.

evo napokon novi post

ej ljudi,evo da počnem odma prvo pomirila sam se s prijateljicomzujoovaj
mi je tjedan bija presuper,domagoj je u školi ulija u usta vodi i mene prolija
koji debil!!!!ali sam mu se osvetila.hehe.onda dado je prekjučer bija toliko
napušen,da je samo valja gluposti i pokazao onu stvar...hm.da dobila sam neke
nove nadimke:aktivna i gangsterica.danas sam na tjelesnom trčala 4 kruga oko
garaže,a ja pametna obukla skejte,i tako su mi usred trčanja ispala skejta I onda
mi je ispao loš rezultat.i na lito kad se vi svi budete kupali ja ću ić na popravnizujo
eto to bi bilo to sad evo slikice ludača i ludana:
a sad moje dvi ljepotice koje lolin jako puno!!!!!

a sa
d dvi opićene lipotice suče i marketička.joj i njih lolin puno

nike moja lipotica smishnica ludacha

ovo je soldić mali smishni bash je smishan

eto to bi bile još neke sličice bit će ih još sve njih lolin puno.kiss svima posebno jednom malom
iz rijeke.kiss






| Komentari (333) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.