Ispovjedi jedne Barbike

četvrtak, 27.07.2006.

Pusica!

Hej. Kao što već znate, jučer smo Ken i ja išli na naš prvi spoj. Bilo je predivno. Došao je po mene u 20:00. Bio je obučen u bijele hlače i usku crnu majicu bez rukava. Ja sam na sebi imala senzacionalnu rozu haljinicu i roze štiklice. Uglavnom, Ken me odveo na večeru na svoju jahtu. Bila je to prava romantična večera. Odvezli smo se daleko na pučinu, a onda smo jeli luksuznu hranu na stolu ukrašenom ružama i svijećama. Svirala je lagana romantična glazba.... Razgovarali smo, plesali smo, kupali smo se u toplom moru .... a najvažnije od svega je da me Ken poljubio. To je pravi muškarac! Već na prvom spoju te poljubi i time ti da do znanja da je očaran s tobom... A kako i ne bi bio? Pa ipak sam ja Barbie, prava ljepotica, najpoznatija ljepotica na svijetu. Uzvratila sam mu poljubac... Naravno, ništa se dalje od poljupca nije dogodilo. Ipak sam ja dama na dobrom glasu i ne mogu si dozvoliti skandale. To ne bi dobro bilo za moju karijeru.
Kasnije me Ken dopratio do moje kuće i još jednom smo se poljubili. On je odlazio, a ja sam ga potajno promatrala kroz prozor dok je odlazio prema svom autu. U ruci sam držala predivnu crvenu ružu koju mi je poklonio i uživala sam u njezinom senzacionalnom mirisu.... Bila sam presretna, mislim da sam se zaljubila. ..... Barbie i Ken.... dobro zvuči, zar ne....
Odmah sam nazvala Daisy, prijateljicu koja me upoznala s Kenom i u detalje sam joj ispričala svaki trenutak svojeg prvog izlaska s Kenom... A bit će ih još.... Jer, Ken je moj dečko, samo moj.....

Bokić, cmokić!

- 10:55 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Hej ljudi. Ja sam Barbika... Čitajte moj dnevnik i uživajte u mojim pustolovinama.

Linkovi