listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sve o voću, povrću, cvijeću i svemu sto pravom vrtlaru treba...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meni

Zovem se Biserko, imam 22 godine, iz Splita sam, studiram za astronauta, neudan, nemam curu, nemam djecu, lijep i pametan sam, te ovim putem molim sve neudane (ne nuzno) cure da se jave na jedan od moja dva broja: 0917624588 ili 0958200149...

Volim:
Sve (osim pedera)...

Ne volim:
Sve pedere (osim mozda Grenka)...

Neki cudni ljudi

Sister
Picka i po
Peceno pile
Dusa
Dubokoumna sranja
Svakodnevna sranja
The lovac, the munja
Spaljena
Sprzila mi Maidene
Minjaturna
Slavna licnost
Pomidora
Zeleno-smedjooka
Vuk ga izjebao
Ex-jebac
Aura
Jedna cura ciji decko ne zna igrat stolni... i ruzan je uz to :D

ICQ:308-875-564


SLUSAM:

ICED EARTH

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AMON AMARTH:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CHILDREN OF BODOM:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IRON MAIDEN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JUDAS PRIEST
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

METALLICA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PANTERA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

HAMMERFALL
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BLIND GUARDIAN

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

itd... neda mi se vise slika stavljat...

...srijeda, 18.10.2006. (17:15)

Pain for pleasure + edit

Evo novi dizajn is here!!!!!!!!!! jejeje... Hvala Kosovicu naravno na velikom trudu ulozenom u radjenje mog dizajna... Uvjeren sam da je to radio sa srcem... Treba jos neke detalje tipa par cvijetica dodat naravno ne moze moj blog biti bez cvijeca mislim to zbilja ne bi bilo u redu... Ali to ce doc za par dana... I usprkos ovom sta pise gore nemojte me mrzit bas jako... Ipak ja vas sve jako volim... Jer u mom srdascu ima mijesta za sve vas koji ste mi tako super i kul i ne znam sta bi jos napisao trenutno sam u suzama jer evo sam sam sebe dirnuo svojim postom... No al naravno to sam ja pa ove moje iskrene rijeci koje dolaze direktno s dna mojeg crnog srca moraju vas sve dirnuti... Osim onog pedera Tomija nadam se da moje rijeci nece dirnut nista njegovo nedao bog evo on me slobodno moze mrzit... A sto se vas ostalih mojih vjernih citaca tice zelim vam porucit kako mi zbilja vasa podrska sto se ovog bloga tice mnogo znaci, jako mnogo... Dirnut sam duboko... Jako duboko... Broj vasih komentara na prosla dva posta mi je doista razgalio srce... Eto tolko ovaj post je trebao bit posvecen mojem dizajnu, ali eto nakraju sam malo ubacio srca, malo vjernih citatelja i malo (iako je i to previse) pedera... And thats the way the cookie crumbles...
Eh da i za kraj zbilja ne zelim stavljati tu neke lyricse i to u postove... Ali evo samo nes... Posljednji dio iz jedne pjesme... Koja se inace zove Litanije Satani....

MOLITVA
Slava ti, Satano, na visinama
Neba, gdje vladase, i u dubinama
Pakla, gdje svladan ti lik u sutnji sanja!
Daj, da jednog dana pod Stablom Saznanja
Do tebe pocinem, kad ce ti nad glavom
Grane saviti Hram svojom silnom slavom!

Nisam sotonist... Zbilja nisam... Al ovo je inace napisao Charles Baudelaire 1868. godine... A covjek koji je ovo napisao prije 138 godina zasluzuje da ga spomenem... Smrt svima... I uzivajte...

Edit:
Samo da dodam koso je dodao cvijetic i naslov... tako da je dizajn gotov... svaka cast koso odlicno je... car si.. ae uzivajte svi...

Komentiraj (30) - Printaj - Linkaj


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.