< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

box samo o MENI..

Pa dakle...
Moe cienieno ime je Ida...Živim u Zagrebu,točnie u Zapruđu..Iam puuunih 15 godina koe sam navršila 02.01...Idem u HTŠ u 1.b..Često sam zbunjena i ne kopčam stvari..al' ia nas svakvih...Vrlo lako se mogu vezati za nekog..Dosta sam emotivna..iako to ne pokazuem baš..samo određenim osobama...smijehOnda..idem na dramsku..i obožavam dramsku,ljude na dramskoi(doro..ne baš sve...),atmosferu..ma sve...i TINU...a i IVAN e super..nea šta..
Zatim...obožavam životinje..sve ću napraviti za njih..obožavam ORKE i PSEcerekcerek..doma iam nekog malog smrdljivog crnog Barneya za koeg bi sve dala... Jaaako sam ga razmazila..
Onda..jako volim svoe priatelje..koih iam hvala Bogu..istina..nisam si sa svima jednako super,al svi su oni tu negdie u mom srcu i zauviek će ostati upečateni u mom životu...
Ženski dio:Gale,Crna,Anchy,Kika
,Antonia
,Tiky,Ena,Ana (ljukićka),Yvonne,Vek,Nika,Anja,
Anduša,Teja,Ana M.,....
Muški dio:Teo,Darko,Svenky.Biggy,
Niksa,Les,Vizek,Lux,Dux i Fraš...

Zatim..volim sve poslušati ( ovo sve ne ubraja narodnjake smijeh),al ipak..naidraži su mi ROCK i METAL..od
rocka jedino ne volim baš alternativu...al..
pa tu su neki meni naidraži...

*COB
*Heavenly
*Hladno pivo
*Primal Fear
*Metallica
*Vega
*Skaut
*Azra
*EKV
*Alice Cooper
*Bijelo dugme
*Urban
*Charon
*Eagles
*Elias Viljanen
*Evergrey
*Ensiferum
*Gunsi
*Nirvana
*Kiss
*Led Zeppelin
*Marilyn Manson
*Norther
*Wintersun
*ITD bend
*Plavi orkestar
*Flyer
*Prljavci
*Crvena jabuka
*Pips,chips&videoclips
*Vatra
*Film
*Zabranjeno pušenje
...........


VOLIM:
*GREY'S ANATOMY
*Frendove
*Obitelj
*Životinje
*Spavati
*MSN (spaja ljude..XD)
* Zimu
*Milku od jagode
*Čokoladno mlieko
*Glazbu
*Zaebavat ljude s nekim

NE VOLIM:
*škola,učenje i to
*spremanje
*vrućine
*sir
*osobe koe neau svoe JA
*fejkere
*MATEMATIKU
*kad su svi neš nadrkani
*narodnjake


UVIEK ĆU SE SMIATI:
*onom vicu: " Sine nemoi ljuljati baku,nie se zato obiesila!"
*rieči "Antifa"...asociacia da neko nere reč antiŠa,pa kaže antiFa
*onoi slici di crna i ja iamo podbradak
*sestričninom jahanju konja
*provali:" Koi e dns "sam u kući"? Jel ono kad on ia vodene kozice?!.."Ne znam..danas e ono kad e sam doma!"


FASCINIRA ME:
*ljudska glupost
*Teo
*Nečia razmišljanja
*To kolko smo mi ljudi u isto vrieme različiti,a isti
*Kak neko može slušat narodnjake
*ona nova lova i to na tu foru..

QUOTES:
"..bilo ljudi,zvjezdana prašina ili povrće..svi mi plešemo na tajanstvenu melodiju što u daljini svira nepoznati frulaš!"

"...life is short..it's short..and it sucks"

majne frojndes

GALE:
:ljubav moa..cura je pre dobra..sve joj možeš reć i uvijek će te saslušat i pomoći će ti..također se zna i zaebavat...jako ju volim i cijenim..TAKVO MAJKA VIŠE NE RAĐA..kiss i ne bih mogla podnieti da ju izgubim..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANCHY:nju isto jako volim...idemo skupa na dramsku..i bed mi je zato kai se rijetko viđamo.. =(..al jbg...cura je pre dobra..uvijeeek se smijemo i pričamo gluposti...obje obožavamo UVOD U ANATOMIJU..i to su uvijek pripreme prie i komentiranje poslije uvodicha..hehe...pussaa..volim te..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANTONIA:a ljubav moa..većini ljudi poznata kao GRGIĆKA..al ja ju zovem antonia..jer u početku dok si nismo bile super sam ju stalno miešala s boičkom..nju bi zvala boička,a boičku grgićka..i to niiiieee doro..namcor.nas dve kad smo vani to su lomovi kakvih nea..uviek nešto izvodimo..nikad nie dosadno..iam povierenja u nju..i obožavam s njom ići na ljulju na bundek...jako ju volim..pusaaa...
a href="http://img213.imageshFree Image Hosting at www.ImageShack.us

CRNA...Hm..pa kai reć o crnoi...ona je neka lijeva (to obožavam reć jer popizdi na ovo LIJEVA..hihi)..šalim se..ona je fenomen..jedna od najjačih osoba koe znam...ima provale kakve svijet ne pamti...obožava se slikat..ak znate nekog ko se voli slikat pomnožite to puta 2 i onda ćete otpirilike dobit crnu.. belj
ne voli svoe ime..i jaaako često spava pod nastavom..uviek će te saslušat i pomoć..i stalno se zaebavamo i smiemo..i stvarno ju volim..puuusa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KiKa..jedina cura kou znam,a da je viša od mene..hehe...poprilično je zbunjena...i isto ima provale za polomit se...spaljena je i flegma..najžešće je kad nekaj skuži onda se dere i to svima razglasi... XD...a i nju volim...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


TEO...egocentrično i umišljeno moe malo... XD...isto legenda...nekad je malo umišljen,al kod njega je to simpa i ok... kad nekaj bubne živ ostane...stalno neke pizdarije radi..i svi najebemo osim njega..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MIMI.
.a luda mimi...u početku me jako podsjećala ne jednu frendicu iz osnovne...cura je isto super..sluša slično kai i ja...stalno je vesela osim kad se "ljuti"..i jedina je dobila 5 iz biologije... belj...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


TEXYcura e jako simpa i dobra..skoro uviek se smie i ia provale s kikom..jako e mala..hehe...i zaljubljena.. :P
neam sliku di e ona sama..kmeeee

ljinkiČi..po prvi put xD

Gale
Anchy
Dux
Antoniica
Lukićka
Nika
Vek
Ana M.
Teja
Anduša
Anja
Luškica
Požarica
Mimi
Martina
Marijana



swikice

HTŠ,1.B
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LUUUDA ČETVORKA =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CRNA&KIKA&JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


CRNA I KIKA na metalcu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KIKA I JA na metalcu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


HTŠ DEČKI...*huhuhu*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EKIPICA SE SMRZAVA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SIGURNO E SIGURNO...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

4 KOKE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CURE sa školskog..moe puce
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TONKA,GALE I JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ENA I TIKY
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BIVŠI 8.a (06./07.)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

8.a..CURE..cerekkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

U NEKOM 3,,4. RAZREDU..huhuhuhu..imam pozu "sieg hail"..al krivom rukom..LOL
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LJUKIĆEVA I JA U VRTIĆU (lom)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SA PREDSTAVE..anchy mi se okrenula..al se vidi da nam i plješću..hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 08.02.2008.

Oprosti ako zvucim kao da sam nesretna,Ti znas da sam oduvijek bila sa rijecima nespretna...

Hello svima!
za početak da navedem nekoliko činjenica

*meni se jurica NE sviđa
*jurica ima 19 god. i tamo u bolnici je volonter
*shpija,ili ti ga špilja je TONKA iz razreda
*pokušat ću NE pisat tako duge postove
*DNS je kiki rođendan..želim ti sve,sve,sve naaajbolje..pusek,volim te
*DNS je vlatku rođendan..i njemu želim sve naajbolje
*SUTRA je Gale ročkas...ona bu me sutra čula
*SUTRA je bilički rođendan...(da se pravim da ne znam..smijeh)..ma nisam tak zločesta

eto..to bi bile D činjenice koje sam s vama htjela podjeliti...sad da krenemo na post...
naime..jučer je meni bilo dosadno..(ništa nova,ništa nova smijeh),pa sam se ja bacila na gledanje slika koje na svu sreću imaaam... i baš me uhvatila neka nostalgija za osnovnjakom..moram priznat da mi ponekad neki ljudi stvarno fale...Al' jbg...
zato sam htjela dns napraviti baš neki fensy post... (neče biti jaako dug..bar se nadam smijeh)
pa dakle...
prije nekih 12 godina..krenula sam ja u vrtić.. i tam upoznala puuuno ljudi s kojima sam si još dns stvarno super i družim..kao naprimjer LUKIĆKA,GABY,una,bucićka...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i nakon vrtića i prvih upoznavanja..krenula ja lijepo u 1. razred...išla sam u razred sa gaby,unom,čolićem,tomislavom,..tada sui nastale prva prava prijateljstva,prve prave svađe,prve ljubavi (hm...da..)..od 1.- 4. smo bili kod učiteljice duške (looool)..a carica je ona..sad kad me vidi me redovno zove iVa..al kaj onda..super je ona bila..(više,manje)..uvijek smo morali davat nekaj u neke dobrotvorne svrhe...na ovoj slici smo davali igračke za djecu u nazorovoj..brijem da smo i u novinama završili..XD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
LOM
tad još nismo imali digitalce..tak da ne bum stavljala puno slikica..XD..i preskočila bum sve do 7.,8. razreda..smijeh..u međuvremenu smo prešli na kat gore gdje su "veliki"...završili kod Stoje..koji je Caaar kakvog nema...(vidjet ćete slike i biče vam jasno)..od 4.-6. raz sam si bila suuper s tiky...al malo po malo smo se tak razilazile..i jednom posvađale i pukla ljubav..smijeh..šalim se...nastavile smo se mi družiti,al nismo si bile tak super,super...i dan,danas joj se mogu povjeriti i popričati, i zajebavati i prošetati peseke...onda..od 6. raz sam si bila super sa yvonne...s njom sam prošla prve "prave" ljubavi.. "prave" probleme..(koji su se tada nama činili neprebrodivi..XD)..sva naša događanja,zaljubljivanja...uf..to su bila vremena..u školi smo stalno bile skupa,popdne bi bile vani skupa, i kad bi došle doma smo prek telefona pričale najmanje sat vremena..a fali mi to...i njeno svakojutarnje zvonjenje:" bok ida,ivona je...ideš?!".."evo,silazim"...to su bile svako jutro prve naše rečenice..svaki radni dan,2 godine..XD..
u 7. raz smo išli na maturalac..ah..ja bi opeeet...na cres..baš je bilo super...sa yvonne sam bila u sobi i do nas su bile ivona i tiky u susjednoj sobi...
ovo mi je pre carska slika..ne znaš ko ima žešću facu..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
yvonne i ja(obratite pozornost na razliku u visini..XD)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Yvonne,Ivona i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Yvonne,Tiky,Ivona
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tiky i ja..XD (no comment)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....
i tako od maturalca smo si yvonne i ja postale super sa ivonom...ivona i tiky su se neš svađale,pa si je tiky bila super sa enom...ugl..svega je bilo..i tako je vrijeme prolazilo...i stigli smo i do 8. raz.

tiky,ena,martina,alberto,heili
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hajnal,nikola,tušup,darko
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ena,tiky,yvonne
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
heili,yvonne.gaby i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tušup,yvonne,alberto,ivona
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Yvonne i TIky
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
gaby,ivona,tiky,yvonne
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
stojo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

onda smo još u 8. raz. išli u Istru na izlet
yvonne i ivona
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
profesori na okupu..blaaah...stojo,bosa,izeta,anabela
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
una i ivona
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
klooopaaaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
stojo i čavaricacerekcerekcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivona i ja..mokreee...buuuhuu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


i tako..malo,po malo..smo stigli do zadnjeg dana osnovne škole..cry
yvonne zadnji put mi zvoni
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
gaby,ivona,yvonne
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tu heili čita stoji pismo i pjesmu..a stojo plače..XD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivona i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tiky i yvonne
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cijeli razred
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
žan,milović,slivio
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dečki
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bricha i yvonne
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vizek,lux i ekipica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I ZALJEVANJE JE POČEEELOOO...obratite pažnju na facu od yvonne
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
u učionici
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
profesorica pizdi,a tiky joj daje pusu..XD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
u školi je zalijevanje završilo ovaaakooo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kasnije smo na bundek produžili roštiljati
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i papati...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i malo popiti...smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pa za kraj i prileći..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nakon bundeka..koji nije i slavno završio.. premjestili smo se na školsko..naš ljetni dom..na slici su antonia i bojička..mislim da je to bio dan kad smo anotnia i ja postale super.. smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tiky i yvonne
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NIKA...tad sam se ja s njom počela upoznavat..žeMska je carica..s njom su lomovi kakvih nema..jučer naprimjer...roflrofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
yvonne i ena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
yvonne i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tiky i ena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i tako su počeli praznici.. sa yvonne i ivonom sam se s vremenom udaljila..one su si ostale super jer idu skupa u školu..sa yvonne se čujem prek msn..a s ivonom riiiijetko kad prek msn...tako su praznici prolazili..nova školica je krenula...ne bum stavaljala slike jer već skoro sve znate..XD

eto...to bi bilo to..mogu reć da sam lagano poludila radeći ovaj post jer su se slikice hostale pol sata...
sve vas volim i pozdravljam...1.b jedva čekam da vas vidim...ana jedva čekam utorak...zapruđanci..sutra..TUUULUUUUM
i evo za kraj meni pre pre pre pre pre dobra pjesma od urbana i gibonnia...
*POSOLJENI ZRAK I RAZLIVENA TINTA*...


APDEJT:
Evo dns je mojoj najvećoj ljubavi rođendan..i to 15….hihi…Kak možete pročitati u komentarima,gale,je rekla da ima primjedbu..i kad sam ju na MSN pitala koju,ona je rekla da nju nisam nigdje spomenula...da sam sve lijepo opisala,a da nisam spomenula kad smo se nas dve počele družiti..
E pa,gale…to ti je bilo s razlogom..ja sam namjeravala napraviti ovaj apdejt koji će biti samo o tebi.. =P
U osnovnjaku smo gale i ja bile ok..znale smo popričati,al daleko je to bilo od pravog prijateljstva..onda je tako završila škola,počeli praznici..i svakim danom nas je sve više visilo na školskom od podneva do ponoći..i tako sam si ja bila sve bolja i bolja sa gale..i jednu večer..drugi dan je trebala ići u hercegovinu..na 3 tjedna (mislim da je bilo 3. tjedna)..tu večer smo mi vani razglabale o svemu i svačemu..točno se sjećam da je vizek sviro gitaru..XD
I to su skoro tamo suze lijevale kad je morala doma..i prek MSN smo se cijelu večer dopisivale i govorile kak jedva čekamo da se vidimo..sad sam išla pogledat u povijest razgovora…to je bilo 4. kolovoz..znači..ona je 5 išla..i vratila se 20…dobro..2 tjedna je nije bilo..al' je meni izgledalo ko da je nije bilo 3..i nakon 10000 pusa prek msn..nastavile smo se dop. prek sms..još uvijek čuvam jednu poruku na koju sam se rasplakala.. =)
I obećala sam joj da ćemo se svaaaki dan čuti..i svaki,svaki dan smo se mi čule,pa makar i porukom..i tako je naše prijateljstvo nastalo..i presretna sam zbog toga...joj,gale..kak ja tebe volim..jedino je problem kaj se rijetko viđamo..mislim zadnji put sam ju vidla u bolnici (!?..to je žalosno)..
Evo par razloga zašto ju volim i zašto ju smatram posebnom osobom:
*jer imam stvarno puno povjerenja u nju
*uvijek je tu za mene..i uvijek će mi dat pravi savjet i reći baš ono što želim čuti
*posebna je
*jer u svakom vidi nešto posebno i pozitivno
* jer je takva kakva je..i baš takvu ju volim
*ne želim ni razmišljati o tome da ćemo se jednog dana možda razići

e,pa ljubek moj..vidiš da nisam zaboravila na tebe...uvijek ja mislim na tebe…
ŽELIM TI NAJ,NAJ,NAJ,NAJ,NAJ SRETNIJI ROĐENDAN NA SVIJETU..DA TI SE OSTVARI SVE ŠTO ŽELIŠ..DA SI OKRUŽENA LJUDIMA KOJE VOLIŠ I DA TI OVO BUDE NAAAAJPOSEBNIJA GODINA U ŽIVOTU..od srca (i želuca) ti to želim..

*Pravi prijatelj je onaj koji te drzi za ruku, a dotice tvoje srce!!
*Hvala ti za sreću, radost i smijeh, hvala ti za svaki sakriveni grijeh. Hvala ti za riječ što suze briše,takav se prijatelj ne nalazi više!
*Nase prijateljstvo mi toliko znaci-kad se ti places i ja se placem, kad se ti smijes i ja se smijem, kad ti skocis s zgrade ja pogledam dolje i opet se smijem.. =P

*Sve sto pozelis da ti se ostvari,a ono sto te muci brzo zaboravi, zdravlja i ljubavi sto vise a ostale probleme neka odnesu kise, veliku pusu saljem ti ja povodom tvog rodjendana!
*Neka ti se dani u životu što ljepše i sretnije troše. Neka te pogodi sve što je lijepo, a promaši sve što je loše. Neka ti život bude kao san, želim ti sretan rođendan!..
*svake godine u isto vrijeme tvoji roditelji proklinju rode.. =P

evo,ljubavi..uživaj mi..volim te..jako,jako…







|Komentiraj 29| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.