< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

box samo o MENI..

Pa dakle...
Moe cienieno ime je Ida...Živim u Zagrebu,točnie u Zapruđu..Iam puuunih 15 godina koe sam navršila 02.01...Idem u HTŠ u 1.b..Često sam zbunjena i ne kopčam stvari..al' ia nas svakvih...Vrlo lako se mogu vezati za nekog..Dosta sam emotivna..iako to ne pokazuem baš..samo određenim osobama...smijehOnda..idem na dramsku..i obožavam dramsku,ljude na dramskoi(doro..ne baš sve...),atmosferu..ma sve...i TINU...a i IVAN e super..nea šta..
Zatim...obožavam životinje..sve ću napraviti za njih..obožavam ORKE i PSEcerekcerek..doma iam nekog malog smrdljivog crnog Barneya za koeg bi sve dala... Jaaako sam ga razmazila..
Onda..jako volim svoe priatelje..koih iam hvala Bogu..istina..nisam si sa svima jednako super,al svi su oni tu negdie u mom srcu i zauviek će ostati upečateni u mom životu...
Ženski dio:Gale,Crna,Anchy,Kika
,Antonia
,Tiky,Ena,Ana (ljukićka),Yvonne,Vek,Nika,Anja,
Anduša,Teja,Ana M.,....
Muški dio:Teo,Darko,Svenky.Biggy,
Niksa,Les,Vizek,Lux,Dux i Fraš...

Zatim..volim sve poslušati ( ovo sve ne ubraja narodnjake smijeh),al ipak..naidraži su mi ROCK i METAL..od
rocka jedino ne volim baš alternativu...al..
pa tu su neki meni naidraži...

*COB
*Heavenly
*Hladno pivo
*Primal Fear
*Metallica
*Vega
*Skaut
*Azra
*EKV
*Alice Cooper
*Bijelo dugme
*Urban
*Charon
*Eagles
*Elias Viljanen
*Evergrey
*Ensiferum
*Gunsi
*Nirvana
*Kiss
*Led Zeppelin
*Marilyn Manson
*Norther
*Wintersun
*ITD bend
*Plavi orkestar
*Flyer
*Prljavci
*Crvena jabuka
*Pips,chips&videoclips
*Vatra
*Film
*Zabranjeno pušenje
...........


VOLIM:
*GREY'S ANATOMY
*Frendove
*Obitelj
*Životinje
*Spavati
*MSN (spaja ljude..XD)
* Zimu
*Milku od jagode
*Čokoladno mlieko
*Glazbu
*Zaebavat ljude s nekim

NE VOLIM:
*škola,učenje i to
*spremanje
*vrućine
*sir
*osobe koe neau svoe JA
*fejkere
*MATEMATIKU
*kad su svi neš nadrkani
*narodnjake


UVIEK ĆU SE SMIATI:
*onom vicu: " Sine nemoi ljuljati baku,nie se zato obiesila!"
*rieči "Antifa"...asociacia da neko nere reč antiŠa,pa kaže antiFa
*onoi slici di crna i ja iamo podbradak
*sestričninom jahanju konja
*provali:" Koi e dns "sam u kući"? Jel ono kad on ia vodene kozice?!.."Ne znam..danas e ono kad e sam doma!"


FASCINIRA ME:
*ljudska glupost
*Teo
*Nečia razmišljanja
*To kolko smo mi ljudi u isto vrieme različiti,a isti
*Kak neko može slušat narodnjake
*ona nova lova i to na tu foru..

QUOTES:
"..bilo ljudi,zvjezdana prašina ili povrće..svi mi plešemo na tajanstvenu melodiju što u daljini svira nepoznati frulaš!"

"...life is short..it's short..and it sucks"

majne frojndes

GALE:
:ljubav moa..cura je pre dobra..sve joj možeš reć i uvijek će te saslušat i pomoći će ti..također se zna i zaebavat...jako ju volim i cijenim..TAKVO MAJKA VIŠE NE RAĐA..kiss i ne bih mogla podnieti da ju izgubim..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANCHY:nju isto jako volim...idemo skupa na dramsku..i bed mi je zato kai se rijetko viđamo.. =(..al jbg...cura je pre dobra..uvijeeek se smijemo i pričamo gluposti...obje obožavamo UVOD U ANATOMIJU..i to su uvijek pripreme prie i komentiranje poslije uvodicha..hehe...pussaa..volim te..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANTONIA:a ljubav moa..većini ljudi poznata kao GRGIĆKA..al ja ju zovem antonia..jer u početku dok si nismo bile super sam ju stalno miešala s boičkom..nju bi zvala boička,a boičku grgićka..i to niiiieee doro..namcor.nas dve kad smo vani to su lomovi kakvih nea..uviek nešto izvodimo..nikad nie dosadno..iam povierenja u nju..i obožavam s njom ići na ljulju na bundek...jako ju volim..pusaaa...
a href="http://img213.imageshFree Image Hosting at www.ImageShack.us

CRNA...Hm..pa kai reć o crnoi...ona je neka lijeva (to obožavam reć jer popizdi na ovo LIJEVA..hihi)..šalim se..ona je fenomen..jedna od najjačih osoba koe znam...ima provale kakve svijet ne pamti...obožava se slikat..ak znate nekog ko se voli slikat pomnožite to puta 2 i onda ćete otpirilike dobit crnu.. belj
ne voli svoe ime..i jaaako često spava pod nastavom..uviek će te saslušat i pomoć..i stalno se zaebavamo i smiemo..i stvarno ju volim..puuusa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KiKa..jedina cura kou znam,a da je viša od mene..hehe...poprilično je zbunjena...i isto ima provale za polomit se...spaljena je i flegma..najžešće je kad nekaj skuži onda se dere i to svima razglasi... XD...a i nju volim...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


TEO...egocentrično i umišljeno moe malo... XD...isto legenda...nekad je malo umišljen,al kod njega je to simpa i ok... kad nekaj bubne živ ostane...stalno neke pizdarije radi..i svi najebemo osim njega..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MIMI.
.a luda mimi...u početku me jako podsjećala ne jednu frendicu iz osnovne...cura je isto super..sluša slično kai i ja...stalno je vesela osim kad se "ljuti"..i jedina je dobila 5 iz biologije... belj...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


TEXYcura e jako simpa i dobra..skoro uviek se smie i ia provale s kikom..jako e mala..hehe...i zaljubljena.. :P
neam sliku di e ona sama..kmeeee

ljinkiČi..po prvi put xD

Gale
Anchy
Dux
Antoniica
Lukićka
Nika
Vek
Ana M.
Teja
Anduša
Anja
Luškica
Požarica
Mimi
Martina
Marijana



swikice

HTŠ,1.B
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LUUUDA ČETVORKA =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CRNA&KIKA&JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


CRNA I KIKA na metalcu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KIKA I JA na metalcu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


HTŠ DEČKI...*huhuhu*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EKIPICA SE SMRZAVA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SIGURNO E SIGURNO...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

4 KOKE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CURE sa školskog..moe puce
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TONKA,GALE I JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ENA I TIKY
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BIVŠI 8.a (06./07.)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

8.a..CURE..cerekkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

U NEKOM 3,,4. RAZREDU..huhuhuhu..imam pozu "sieg hail"..al krivom rukom..LOL
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LJUKIĆEVA I JA U VRTIĆU (lom)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SA PREDSTAVE..anchy mi se okrenula..al se vidi da nam i plješću..hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 16.12.2007.

jaaa bi ooooopeeeet!!!!

Oi!Oi!
Ovai post će biti puuuno optimističnii od priašnjeg..hehe...
ugl..pretpostavljam da znate uza šta je vezan naslov...(za one koi su maaaalčice zaostali vezano e uz Hladno pivo)...
ugl..BILO E,BAR MENI, PRE PRE PRE PRE PRE PRE PRE JEBEEEENO!
pa da krenem otpočetka...
kupih si ja kartu još tamo negdje u 9. mjesecu..i sve do prekjučer je ona skupljala prašinu na mom ormaru...ali onda je došo tai duuuugo očekivani 14.12...u školi nisam pričala ni razmišljala o ničem drugom nego o koncertu...naravno da e morala i biti neka caka u svemu tome...ja sam jeeedina iala popodne školu..jedino sam ja suprotna smiena od svih drugih..i tako ja nisam bila na zadnja dva sata kako bi ja stigla na početak koncerta..i u pol 7 smo se treali nač..a ja sam u 6:10 bila u tramvaju kod evenju mola...i pizdila sam...uletila sam u stan i počela istovremeno jest,oblačit se,popravljat šminku..ma lom je to bio...i ja se sva potrgala da stignem...i dođem ja negdje malo poslie pol 7.. i nađemo se mi...i sad trea doč mateja...i nea nje,nea... i već 10 do 7..mateje nea..i idu vek i ana po nju..i dolaze one ( u međuvremenu su anduša i andrea otišle u ivančicu po nekai za pit...briem da su si onu bombicu kupile..LOL) i na kraju se teja na nas počela derat...huhu...
i tako se vesela ekipica: Gale,Tiky,Vek,Nika,Ana,Andrea,Anduša,Mateja uputila ka Domu sportova...i dogovorila se ja s adamom da ćemo se nač tamo da ide s nama..i sad mi još u kvartu,a on zove da e već došo... i tako stigle mi napokon do doma..i idemo si mi kupiti nekai za pit kao da nebumo žedne..i čak sam uspiela popiti guc i pol...kad na ulazu mi iščupau iz ruke sok i bace na pod tamo...cry i idem ja slat adamu poruku da smo mi ušli i da ga čekam..i sad ja njega čekam i nea njega..pa smo mi liepo ušle unutra.. i prvo nismo znale oćemo na tribine il na parket..pa nas striček sikjuriti nie pustio na tribine,pa smo ostale dole...što e na krau bilo puno bolje..tamo smo se kršile u prvim redovima..hihi...edino kai e teja izgubila nedje fotič...i tako e koncert počeo..mi smo skakale,derale se..ugl..uživale..kapute,veste,jakne smo bacili na pod sastarane i dva sata zaboravili na sve i totalno se uživili..koncert bi bio idealan da su još 4 piesme otpjevali..a to su BUBA ŠVABE,FRIZERSKU,MLOHAVA ČUNA,FUR IMMER PUNK...al doro...nećemo sad ciepidlačiti...i kako e to bilo gotovo..ja sva mokra..što od pive,što od skakanja.. izletila u kratkim rukavima van..a vani snieg..i onda smo čekali galinog tatu da dođe po nju..i liepo smo se mi uputili
viva la megdonalc.. onak u pol 1 mi uletavamo u megić i uzimamo sladoled...
pa nakon sladoleda uputile se mi napokon i doma..i čekamo mi tamo kod importanea bus da dođe...i čuem ja poznat glas...i okrenem se..i vidim ednog dečka s mora koi mi e bio baš sexy...i sad briem da e isto išo s koncerta..bio e mrtafff pian..i isto e ušo o naš bus...i tako..liepo sam ja došla kući u pol 2..i bilo e baš suuuper..i ja bi opet...again,again and again..hehe...
kasnie sam se čula s adamom i on e bio sa svoim društvom i još je dobio štapić od bubnjara kai e baco..dobila sam zadatke ...da snimim supermana,pjevajte nešto ljubavno,ne volim te..i sve sam to obavila..hehe...anči me molila da se zabavim za nju jer ona nie mogla ići jer je bila bubana..a šteta..al..zabavila sam se ja za tebe...hehe...

ugl..sad sam pričala sa yvonne o novoi godini..i neeeam poooima di bum za novu godinu...u 10. mj. e bilo tolko toga..i sad na krau ništa...a jbg..valjda će neš uletiti..hehe..
idem ja sad...pusek svima...vooolim vas sve...

ANTENŠN!
prvi post da ne spominjem školu..hehe..
ni ne želim...ugl..katastrofa..al doro...
pusek svima...

|Komentiraj 19| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.