< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

box samo o MENI..

Pa dakle...
Moe cienieno ime je Ida...Živim u Zagrebu,točnie u Zapruđu..Iam puuunih 15 godina koe sam navršila 02.01...Idem u HTŠ u 1.b..Često sam zbunjena i ne kopčam stvari..al' ia nas svakvih...Vrlo lako se mogu vezati za nekog..Dosta sam emotivna..iako to ne pokazuem baš..samo određenim osobama...smijehOnda..idem na dramsku..i obožavam dramsku,ljude na dramskoi(doro..ne baš sve...),atmosferu..ma sve...i TINU...a i IVAN e super..nea šta..
Zatim...obožavam životinje..sve ću napraviti za njih..obožavam ORKE i PSEcerekcerek..doma iam nekog malog smrdljivog crnog Barneya za koeg bi sve dala... Jaaako sam ga razmazila..
Onda..jako volim svoe priatelje..koih iam hvala Bogu..istina..nisam si sa svima jednako super,al svi su oni tu negdie u mom srcu i zauviek će ostati upečateni u mom životu...
Ženski dio:Gale,Crna,Anchy,Kika
,Antonia
,Tiky,Ena,Ana (ljukićka),Yvonne,Vek,Nika,Anja,
Anduša,Teja,Ana M.,....
Muški dio:Teo,Darko,Svenky.Biggy,
Niksa,Les,Vizek,Lux,Dux i Fraš...

Zatim..volim sve poslušati ( ovo sve ne ubraja narodnjake smijeh),al ipak..naidraži su mi ROCK i METAL..od
rocka jedino ne volim baš alternativu...al..
pa tu su neki meni naidraži...

*COB
*Heavenly
*Hladno pivo
*Primal Fear
*Metallica
*Vega
*Skaut
*Azra
*EKV
*Alice Cooper
*Bijelo dugme
*Urban
*Charon
*Eagles
*Elias Viljanen
*Evergrey
*Ensiferum
*Gunsi
*Nirvana
*Kiss
*Led Zeppelin
*Marilyn Manson
*Norther
*Wintersun
*ITD bend
*Plavi orkestar
*Flyer
*Prljavci
*Crvena jabuka
*Pips,chips&videoclips
*Vatra
*Film
*Zabranjeno pušenje
...........


VOLIM:
*GREY'S ANATOMY
*Frendove
*Obitelj
*Životinje
*Spavati
*MSN (spaja ljude..XD)
* Zimu
*Milku od jagode
*Čokoladno mlieko
*Glazbu
*Zaebavat ljude s nekim

NE VOLIM:
*škola,učenje i to
*spremanje
*vrućine
*sir
*osobe koe neau svoe JA
*fejkere
*MATEMATIKU
*kad su svi neš nadrkani
*narodnjake


UVIEK ĆU SE SMIATI:
*onom vicu: " Sine nemoi ljuljati baku,nie se zato obiesila!"
*rieči "Antifa"...asociacia da neko nere reč antiŠa,pa kaže antiFa
*onoi slici di crna i ja iamo podbradak
*sestričninom jahanju konja
*provali:" Koi e dns "sam u kući"? Jel ono kad on ia vodene kozice?!.."Ne znam..danas e ono kad e sam doma!"


FASCINIRA ME:
*ljudska glupost
*Teo
*Nečia razmišljanja
*To kolko smo mi ljudi u isto vrieme različiti,a isti
*Kak neko može slušat narodnjake
*ona nova lova i to na tu foru..

QUOTES:
"..bilo ljudi,zvjezdana prašina ili povrće..svi mi plešemo na tajanstvenu melodiju što u daljini svira nepoznati frulaš!"

"...life is short..it's short..and it sucks"

majne frojndes

GALE:
:ljubav moa..cura je pre dobra..sve joj možeš reć i uvijek će te saslušat i pomoći će ti..također se zna i zaebavat...jako ju volim i cijenim..TAKVO MAJKA VIŠE NE RAĐA..kiss i ne bih mogla podnieti da ju izgubim..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANCHY:nju isto jako volim...idemo skupa na dramsku..i bed mi je zato kai se rijetko viđamo.. =(..al jbg...cura je pre dobra..uvijeeek se smijemo i pričamo gluposti...obje obožavamo UVOD U ANATOMIJU..i to su uvijek pripreme prie i komentiranje poslije uvodicha..hehe...pussaa..volim te..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANTONIA:a ljubav moa..većini ljudi poznata kao GRGIĆKA..al ja ju zovem antonia..jer u početku dok si nismo bile super sam ju stalno miešala s boičkom..nju bi zvala boička,a boičku grgićka..i to niiiieee doro..namcor.nas dve kad smo vani to su lomovi kakvih nea..uviek nešto izvodimo..nikad nie dosadno..iam povierenja u nju..i obožavam s njom ići na ljulju na bundek...jako ju volim..pusaaa...
a href="http://img213.imageshFree Image Hosting at www.ImageShack.us

CRNA...Hm..pa kai reć o crnoi...ona je neka lijeva (to obožavam reć jer popizdi na ovo LIJEVA..hihi)..šalim se..ona je fenomen..jedna od najjačih osoba koe znam...ima provale kakve svijet ne pamti...obožava se slikat..ak znate nekog ko se voli slikat pomnožite to puta 2 i onda ćete otpirilike dobit crnu.. belj
ne voli svoe ime..i jaaako često spava pod nastavom..uviek će te saslušat i pomoć..i stalno se zaebavamo i smiemo..i stvarno ju volim..puuusa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KiKa..jedina cura kou znam,a da je viša od mene..hehe...poprilično je zbunjena...i isto ima provale za polomit se...spaljena je i flegma..najžešće je kad nekaj skuži onda se dere i to svima razglasi... XD...a i nju volim...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


TEO...egocentrično i umišljeno moe malo... XD...isto legenda...nekad je malo umišljen,al kod njega je to simpa i ok... kad nekaj bubne živ ostane...stalno neke pizdarije radi..i svi najebemo osim njega..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MIMI.
.a luda mimi...u početku me jako podsjećala ne jednu frendicu iz osnovne...cura je isto super..sluša slično kai i ja...stalno je vesela osim kad se "ljuti"..i jedina je dobila 5 iz biologije... belj...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


TEXYcura e jako simpa i dobra..skoro uviek se smie i ia provale s kikom..jako e mala..hehe...i zaljubljena.. :P
neam sliku di e ona sama..kmeeee

ljinkiČi..po prvi put xD

Gale
Anchy
Dux
Antoniica
Lukićka
Nika
Vek
Ana M.
Teja
Anduša
Anja
Luškica
Požarica
Mimi
Martina
Marijana



swikice

HTŠ,1.B
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LUUUDA ČETVORKA =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CRNA&KIKA&JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


CRNA I KIKA na metalcu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KIKA I JA na metalcu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


HTŠ DEČKI...*huhuhu*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EKIPICA SE SMRZAVA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SIGURNO E SIGURNO...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

4 KOKE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CURE sa školskog..moe puce
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TONKA,GALE I JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ENA I TIKY
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BIVŠI 8.a (06./07.)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

8.a..CURE..cerekkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

U NEKOM 3,,4. RAZREDU..huhuhuhu..imam pozu "sieg hail"..al krivom rukom..LOL
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LJUKIĆEVA I JA U VRTIĆU (lom)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SA PREDSTAVE..anchy mi se okrenula..al se vidi da nam i plješću..hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

utorak, 04.12.2007.

"al' ovai 1.b...svi nekako kao da su hendkepirani!.."

Heljou!
Na sveopće začuđenje..ja nakon samo 3 dana pišem novi post..(hvala,hvala)
Kai ima?
Paaaa...Ovai cieli tiedan se osiećam nekak čudno...sve mi e nekak u kurcu...stalno sam ko u nekom bedu..(to što nisam u potpunom mogu zahvaliti Crnoi,Kiki i Teu kiss)..razmišljam,razmišljam..i skužim da već 100 godina nisam napravila ništa dobro..ništa vriedno pohvale...svi se stalno neš deru..sam se svađamo...
onda...muči me moi odnos sa ednom osobom...al doro..neće ovo bit jedan od depresivnih postova..(a to kai neće...lol)..Onda..dns..kak smo imali 2 sata slobodno i 20 min odmora..hehe... na krai..nekak smo se svi našli na onom "među katu".(lol..kai e to opće?! kak se to zove?)..MIESTO SPAIANJA MNOGIH LJUBAVI...lol..sad ga zabacih..no,ugl...da se vratim..svi smo se našli tamo..i crna,kika i ja smo siele na stepenice...i ja sam se nakak skrpala crnoi u krilo i tak sam ležala..i razmišljala...i bolje da nisam razmišljala..al doro...još kad e pustila "tamo gdje ljubav počinje"..skoro sam otišla u vece i isplakala se..al suzdržah se...
Onda...Svaka čast Vek na onom postu..post je pre dobar...Ja sam plakala poslie tog posta..al sve e ok...
No,da mi krenemo na malo veselie teme...(a jel ti tema..škola..al doro)...zapravo..kak e moi život jadan...VESELIA TEMA MI E ŠKOLA...namcorludnamcor
jučer..jučer e bio ponedjeljak...i niš se posebno nie događalo..sve do zadnja 2 sata..treali smo imati matematiku 2 sata...madmadmad..al nie bilo profesora,pa smo imali zamienu,jurešu...(za malo manje upućene..ova iz biologie i prehrane)..i uletava ona u razreda...i počne ona nas ispitivat nekai o placu...ja ju nisam fermala u početku..i skužim ja da ona ozbiljno o tom placu..i priključim se ja raspravi..pita ona:" ko ima plac u svom kvartu?"..ja dignem ruku..(mislim nie baš u mom kvartu..al ono..trea mi 5 min do placa..doslovce)..i počne ona nešto ispitavati:"aaa..vi koi neate idete samnom na britanac..!"..ja po običau nisam niš skužila..iskreno..ni sad ne kužim..ona nama dala neki zadatak..al neam poima smo mi treali na neki plac i ne..ugl..ja nisam išlasmijeh..sam sam skužila da nas pušta sa sata...i uputile se Kika,Mimi,Tena,Ana,Petra i ja Crninim putevima...(što nikako nie doro....al ko se iednom opeče,puše i na hladno..sad znam za ubuduće)i dođe ona nama idemo na hendrix...ja sam rekla može..al se ja ne penjem..boim se mostova..al stvarno..iam fobie..ak ne vieruete..pitaite TIKY i onai most koi spaia Mali i Veli lošinj.. smijeh..na putu smo se zaebavale i smiale svemu i svačemu..i dođemo mi do tamo..i ko se ide penjat...ko drugi nego Crna,Kika i Petra..i sad krenu one...a kika se nemre popest po onom briegu..a kamo li da se popne na prugu..to e bio lom..naiednom...mi njih više ne vidimo...nego..naiednom sam čuemo da vlak ide i truuuuubi ko lud...ja se usrala..mogla sam si zamisliti Kiku gore..sad se negdje uspaničila..ne zna kam mora stat..sam sam ju čekala kad će biti.." aj biliv,aj ken flaj"..lol..ja nisam mogla to gledat..ja sam se okrenula...naiednom..sam vidiš petru kak silazi sa histeričnim smiehom..lol..odma su se spustile dole..
i sad..kam ćemo..opet idemo mi crninim putevima...i vodi ona nas gdie kaaaao možemo siest..(yes,yes..)..i vodi ona nas po brdima i dolinama..po blatu i jezerima..ja sam se tako poskliznula..da sam skoro ko svinja u ono blato pala..užas..da bi mi došle do tamo i ne bi bilo "tog nečeg" na čem smo mi treale siediti...al doro..malecka e ostala na drugom kraiu(jedina e bila pametna) jer nie mogla u čizmicama po blatu..no da ja ne duljim..ostatak ćete moći vidieti na filmekima dole..LOL...onda smo još išle na tielesni..tam smo neke debilne špage morale raditi (yes,yes..kako da ne)
ondaaak..dns...pisali smo hrvatski..i KATASTROFA..niš nisam stigla...a jbg..
onda smo iali ova 2 sata slobodno..pa smo išli do ZKM da ja kupim karte za predstavu jer sam,naime ,treala ići sa nikom i anjom u kazalište..al nie bilo karata..a jbg..fkt mi e žao...onda smo išli i do cibone..sliedeći sat smo imali neko predavanje o nesrećama..došo nam e striček policaiac...neki zagorec...lol..a nisam ga baš slušala...i tako..na kraiu smo iali 2 sata ugostiteljstva..tam smo posluživali sir i pršut...kad sam ja morala poslužiti onai OOODVRAATAN sir..naime..ja ne volim sireve i svi mi smrde...ja sam misla da ću se zrigati na pladanj i stol..al sve e ispalo doro..na kraiu..nas e kao išo ponuditi pršutom...mi uzeli..kad sam ja to stavila u usta...IIIIJUUUUUUUUUUUUUUUU....to opće nea okus po pršutu..a miris...dođe ella:" to smrdi po svinji!"..hahahahaa...al fkt smrdi..užas...
onda nas je još izvrieđo da smo hendikepirani..reko e.."iz 1.a i 1.d ima tako odličnih djevojaka..ali vi 1. b..kao da su svi hendikepirani!"...to e bio lom...
ugl..to bi bilo to...nadam se da ću se ovai vikend naći sa antoniicom..da idemo na ljulju gledati zvjezdu sjevernjaču...puseek svima...
AAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...skoro zaboravih..naime..kak nisam išla sa curama na predstavu,vidla sam dns đambo plakat za zagrebačke mališane..pa sam rekla staroi da na njih idem..i počela sam samo pievati...pa eo kako vam je ispala moa piesmica koa će se probiti na sve hrvatske top ljestvice,ako ne i šire..lol..pa imate čast da podielim svou HIT PIESMU s vama..


HVALA TI ZA SVE
Hvala mama što mi nisi rodila bracu
Hvala mama što mi nisi pljunula u facu
Hvala mama što za Božić nemamo racu
Hvala ti za sve

Hvala tata što mi nisi napravio seku
Hvala tata što se ne kupam u dreku
Hvala tata što si mi dao za novu deku
Hvala ti za sve...

mejd bay: Ida...smijeh
(to čak ia i melodiu..i smišljena e u 2 i pol minute...lol)
aaa..saaaad...filmeki...pusek svima...




|Komentiraj 14| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.