M&L

23.02.2007., petak

Kako volim ovaj dan

Oj!! PETAK!!!!NAPOKON!!Danas mi je dan bio super,hehe,tako trebathumbupU skoli je bilo okey. Prva dva sata informatika,hvala Bogu da profesor nije pito,pa samo radili na kompjutorima,ono,pokazo nam je kak se radi u paintu,mwahahah,dobro jeeeee...roflTreci sat vjeric,to je bilo dobro,ucili smo novo i pitala je one koji jos nisu odg molitvu(ja jesam i dobila sam 5naughty)Cetvrti sat tjelesni,hehe,plesali smo eng.valcer,uuu,ja sa Sutalom,hm..mmm..moramo da dobijem 5!deadPeti sat glazbeni,na kojem sam se samo zekala..lol...Grbac pravio avione,Roby krepavala od smijeha,Veca citala referat,a Matos i Fico nesto izvodili sa hamer papirom...Upoznala sam i Brizza,kull tipthumbupSesti sat je bila matka,aj i to je bilo oke,i sedmi sat srz,tu smo iali predavanje,bonton:DPoslije sk sam osla malo u Time sa Tiborom,ali on je otiso kod njegovog drustva a ja nisam htjela tamo,pa sam otisla i sjela kod Piskorecke i Mandicke. Malo smo se izbrbljale i tako...Doma je bilo dobro..Zajebavala sam se i gledala MTV,malo surfala netom..Oko 8 sam isla sa Adre malo do grada..Bzvz,nikoga nema..Dosle u Time,vidjele koga ima i otisle malo setat po gradu...U parku smo vidjele nase dvije -frendice-kako trce za neki deckima koji su isi na borac pit,ajme...lol...kako smo se smijale...roflsmijehnaughtyTo je to...VELIKA PUSA KOSTIkiss(to da se ne ljuti i da ne misli da sam ga zaboravila)...Pusa i Adre,Veci,Grube,Ivani,Ivoni,Tei,Lani,Ivoni...uzivajte...
- 22:23 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

My life...