M&L

21.02.2007., srijeda

Zaljubljena,ali u ...

Hej svima! Uf...koja tema,bas sam htjela malo pisati o ljubavi...Previse se ljudi oko mene voli pa je to valjda neki utjecaj na mene,lol. Svi imaju nekoga,a ja...neee,jbg,mozda mi je tako bolje,nemam nekih obaveza, iako nekad zelim da imam nekog. roflHm...Adre mi rekla da se klonim njenog Hrce,mislim,pa on mi je sused..jooj..ne znam sta je njoj....a ja mu samo rekla da si napravi neki novi friz,jer ovaj koji sad ima je koma...moze te --ubit--s tom zurkom,fakat jadno. Nisam nesto posebno opterecena sto sam sama(to mozda sad trenutno),mene muzika i ples -nadahnjuju-i to mi je zakon!!!Jednostavno sam pocela bit luda za plesom,ali ne znam kak bi ja to nazvala...Morate me vidit u Timeu,heh,jadni ljudi pored mene,sve ih poubijam sa rukama. Thea mi je rekla da zakon plesem,bas joj hvala,evo saljem joj i pusu:)Kad sam gledala jedan film o navijacicama to me fakat odusevilo,ali to nije nije obicno navijanje,nego,neki ples kao karting,tak nes(ne znam sta je to). Uuu,i stil im je odlican........mrak!!! Samo ne znam tko bi dosao tako obucen u grad(okey,mozda i ima netko takav,niakd ne znas),hehe. A i ja sam plawa,to je ipak Amerika,kod njih je drugacije nego kod nas.headbang Skinila sam si video o breakdancu,wow,koje ludilo...ali to onako bzvz da vidim kak se to malo plese,iako ja to ne preferiram da cura plese:Dvise decki...neki njami....I sexy plawusa(Leonidas)plese,ali on one latinoamericke. To sam i ja bila plesala,ali sam odustala,nisam bas za takvu vrstu:DJa sam ipak samo jedna obicna mala plawusa.....thumbupcoolkiss
- 22:08 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

My life...