< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

U ovom blogu bitFriendster images

Friendster images

će puno tračeva možda o vama ili o nekom slavnom i to je za sada to!!

Pozdrav by


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
        

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


KOMENTARI

Molimo vas da nam pišete dobre komentare,a mi ćemo vama pisati najbolje tračeve iz OŠ Bukovac.
Pisat ćemo vam najnovije i najbolje parove iz OŠ Bukovac.NEKI NAM SE ŽALE DA NAM LOVE CALCULATOR NON-STOP POKAZUJE ISTO,MI SE ISPRIČAVAMO!
Image hosting

Image hosting


Free Music - Music Lyrics

Music Lyrics - Free Music



Free Music - Music Lyrics


Tu vam mi stavljamo muziku!!


srijeda, 02.05.2007.

Spojeni vikend

cerek Sigurno je i vaša škola imala spojeni vikend to je da vam je spojila da nemate školu u ponedeljak jer je u utorak praznik rada pa nitko neće raditi pa onda i škola neće raditi. Ja sam zahvalna Bogu što nismo imali školu četri dana jer bi poludila od škole samo moramo učiti i pisati zadaće. A kamo li da bi izdržala profesore iz škole,možda vam nikad nisam pisala o njima ali oni su stvarno ludi ma drago mi je što vi nemate takve profesore kao mi!!bang



| Reci nešto pametno… (0) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.