My Life; Part 3: (ne)prijatelji

UPOZORENJE: Ovaj post je raden 20.5.2007. u 22:34, u ovom postu biti ce pno gresaka zbog ne funkcioniranja organizma u to vrijeme (barem en za pisanje, ali bi najrade skocio sada - I just want to jump, jeeee, i JUst want to jump - simple plan)

E pa sada je vrijeme za novi post, iako bih volio govoriti o svemu, jer mi se ovih dana dogadaju weird (čudne) stvari i promjene na bolje,....

Eto sad bih trebao pricati o njima mojim prijatejlima, vise ih nema, tj. svi su se pokazali kavi jesu,...

Prvo da pocnem s mojim pocetnim drustvom bili su mi to onako frendovi, poznanici vise, ali kad je Matko malo (citaj neizdrzljivo, teror, uzas, ubio bi ga najrade (taj tren)) poludio onda su mi bili fora, ali opet nisu mi se svidali jer smo predrukciji, pa sam malo zamislio kako smo prije bili svi jednaki, ako kuzite sto mislim,.... nismo imali bas mana na koej bi smo brinuli, nismo imali neke razudane osjecaje,bili smo jednostavno drukcihji, a sada se pokazujemo, sada u pubertetu pokazujemo svoje pravo ja, maske ti vise ne mogu sakriti lice, a onaj koji uspije, svaku mu cast,.....
no ja sam sad daleko od teme, ali opet blizi slijedecoj,...

Evo neprijatelji ma ko ih sisa, o njim necemo,....

A prijatelji ono najbolji Matko i najbolja Tina.

Evo Matka bih prije par mjeseca najrađe zaklao, ubio, mucio, no sada je okej s malo iritantnosti (se tak pise) moze se normalno razgovarati s njime i sve,....

Tina, ahh jadan ja nema je vise u Rijeci, no mislim da smo sada opet razlictii ali isto tako i slicni, cudnovato zar ne,... recimo oboje nemamo pojma o cemu bi pricali i ono tisina 5-10 minuta i onda kad u toj tisini oboje u istzo vrijeem kazemo sta ja znam kak si i te stvari weird,... dobro sad sma puno o tini, matko ce se osjecati zanemaren,....

Evo s Matkom sad u adnje vrijeme pricamo o jendoj osobi (ne bih je htio imenovati jer ne znam da li ima frendica koje citaju ovaj blog) drugim stvarima, picu, cigaretama, drogi,....

Joj kolko mi je asad novih tema doslo u glavu evo prve

Di je Tina iz 4. rareda? Kazu da nije bahata nego smao posla (da samo) pitam se kako je i sta se njoj dogada u zivotu

druge:
kako je ovaj jedan parkic ko daj e postao sveto mjesto, tamo idem sa svima,...

trece:
eh mozda maknem ovaj blog,..... i planiram,... ono sto su i tina i matko rekli nemoj reci ono sto ces pozaliti, prije sam htio tako jarko reci, ali sad neznamm drukcije,.. sad me ved boli briga za to i najrae bih opet zatvorio ovaj bblog, ali, ali nesto,....

i 4-ta
KO SU ONE CURA KOJE SU OTVORILE BLOG SAMO DA NAS DVOJE KOMENTIRAJU:
1. ili neke iz 7-og razreda (ciljam na Silviu, Antoniu i njene, moguce i b- razreda ali necu ja nis imenovati od tamo) ili 8-og a to bi mogla biti (matkova iva, katarina, amy - ona najvjerovatnije, a ne znam dalje, mimi mozda) a jos da mi kazu ko se to pali na mene da mi je znati (mogu se kladiti na koga nagadaju)

MA NEMAM BLAGE, ZAR NE BI BILO LAKSE DA SMAO KAZETE HA?

idem ja ca pa da da da znam da vam je ovaj post bio dosadan ali vjerujtemi i meni je bilo malo dosadno kad sam ga pisao
pa ako vam je dosadno posetite stranicu i-am-bored

pozzz zasada
i da thx na komentarima

p.s.
ovih dana slusam Cecu i ostale cajckice he he dobro samo 3 pesme hi hi Viski od Cece, Vreteno Zeljka Joksimovica i manta,mante,...



nedjelja, 20.05.2007. u 22:27 ][ 12 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis ovoga (bloga)


Blog jednog tipca koji ce pisati o svim glupostima iz zivota, svijeta kompjutera, skoli,.....
O jednostavno svemu!!!


Malo o meni



Moje ime je Luka, zivim u zagusljivom gradu Rijeka (tik do rafinerije)
Imam 14 godina, rodendan mi je 12.5
Idem u "najbolju" skolu na svijetu OŠ Turnić (nadam se da se vide navodnici!!!)
Volim slusati mjuzu od: SUM 41 i SR-71, 3dd, GC, Limp Bizkit, Switchfoot i jos neke,...
Treniram karate u klubu Viktorija
Opcenito sam zbunjena osoba, dobrica i teze se prilagodavam and so on and on and on,...


Get a scroll Box









Blogovi/Cool linkovi


Znaci ja citam:
BLINK182girl - bicina iz Zagreba

KATE(y) - zakon cura koja sada sve rjede
i rjede pise postove

magic night - dizajni, zakon postovi

WINDOWShelp - pomoc kod kompa

GOTICH - super cura/ne dajte da prestane pisati postove

zabicaaaa - totalno freak/Karla - ide sa mnom u r.

vampir girl e super cura, kolko je dizajna promjenila

biti ili ne biti - dubokumni postovi


Šukica

Aalex

Matko


Coooool

super stranica za upoznavanje teen-a

UZMIlovu

nagradne-igre

GREATsite

NIKtitanik

NAGRADNAigra

downloadiranje normalnih pjesama za 3 sek

igrice

kad ti je dosadno,....



ZASADA JE TO SVE!!!


Ankete nu.2



Anketa nu.2
Prilagodavanje novom drustvu:
Ide mi sjajno!
Ide nekako,...
Ne ide nikako!
Ne znam,...











Nesto,....