Pobjeda na Euroviziji i moj rod.

Mislim da vec svi znate tko je pobijedio na Euroviziji,....
Marija Šerifović sa svojom pjesmomo "Molitva". Iako je to jako dobra pjesma, ukradena je, i to albanskoj pjevacici Soni Malaj. Naime iako se vidi velika razlika izmedu ovih dviju pjesama, temelj je ocito iz "Ndarja" pjesme Sone Malaj.


Vec navedena pjesma "Ndarja" je na Balkanu prije bila veliki hit te je i pobijedila na Top Festu.
A dobro ajde Srbija je pametna i sa svojim plagijatom je pobijedila, ma koga briga, Serifovic se ne brine o tome 100%, glavno je da je srbija dokazala da Eurovizija postala jako "glupa" (fff kako mrzim ovo sunce, sad jos i pisem glzuposti :))

Uglavnom osim ovoga i hrvati (DaRiva) su prepoznali svoju pjesmu u britanskoj grupi Scooch,...

Prosudite sami:


A sad malo meni i mom rockasu,....

SUBOTA! - dizem se malo umoran, ali opet sretan nema skole (a i rodendan mi je) , uglavnom rpvo su stari prijatelji dosli, a onda mladi oko 17:30 mada sam na pocetku bio dosta umoran nekako, na krausam zavrsio super,....
Ovaj put nije bilobas nesto, ali mislim da su se ljudi zabavili, ali slijedeci put znam sta cu napraviti,...
Prvo na pizzu (negdje gdje je dobra mjuza) onda malo van i ako budu ljudi htjeli kod mene ili dalje van, na igraliste ili tako,....

NEDJELJA!
Ustajem se, super sam, gledam poklone, kamera, slusalice, dezici i gelovi, olovke, cestitke, knjiga Eragon i PAREEE!
I onda o ne moram ici na rodendan od tete bozice (tj. na isti dan smo, ali,...) isli smo tamo i najeli se, mozda malo previse, maolio tatu da me odvede kuci i ja dodem doma, i sav izmoren, pun svega u trbuhu
i WC! (vratio sam se dan sutra =)

DANAS!
Pisem ovo,....

Ajde ljudi bok, nadam se da cu naci vremena da vam komentriam,....
imam osjecaj da cu odustati kao Micha i Karla (ahh znam da ce me i to snaci)

pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



ponedjeljak, 14.05.2007. u 15:23 ][ 6 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis ovoga (bloga)


Blog jednog tipca koji ce pisati o svim glupostima iz zivota, svijeta kompjutera, skoli,.....
O jednostavno svemu!!!


Malo o meni



Moje ime je Luka, zivim u zagusljivom gradu Rijeka (tik do rafinerije)
Imam 14 godina, rodendan mi je 12.5
Idem u "najbolju" skolu na svijetu OŠ Turnić (nadam se da se vide navodnici!!!)
Volim slusati mjuzu od: SUM 41 i SR-71, 3dd, GC, Limp Bizkit, Switchfoot i jos neke,...
Treniram karate u klubu Viktorija
Opcenito sam zbunjena osoba, dobrica i teze se prilagodavam and so on and on and on,...


Get a scroll Box









Blogovi/Cool linkovi


Znaci ja citam:
BLINK182girl - bicina iz Zagreba

KATE(y) - zakon cura koja sada sve rjede
i rjede pise postove

magic night - dizajni, zakon postovi

WINDOWShelp - pomoc kod kompa

GOTICH - super cura/ne dajte da prestane pisati postove

zabicaaaa - totalno freak/Karla - ide sa mnom u r.

vampir girl e super cura, kolko je dizajna promjenila

biti ili ne biti - dubokumni postovi


Šukica

Aalex

Matko


Coooool

super stranica za upoznavanje teen-a

UZMIlovu

nagradne-igre

GREATsite

NIKtitanik

NAGRADNAigra

downloadiranje normalnih pjesama za 3 sek

igrice

kad ti je dosadno,....



ZASADA JE TO SVE!!!


Ankete nu.2



Anketa nu.2
Prilagodavanje novom drustvu:
Ide mi sjajno!
Ide nekako,...
Ne ide nikako!
Ne znam,...











Nesto,....