Zastooooooooooo?

Evo znao sam, toga sam se najvise bojao,.....

Bio sam sretan, ma bio sam super,..... ali netko je to morao unistiti u samo 1 sekundu dogodilo se tocno ono cega sam se najvise bojao, u sta sam svako tolko sumnjao, ali sada kad sam se upustio, zar opett?

Ono po svim cimbenicima se vidjelo da sam bio sretan ko nikada dosada (bolje ocjene, manje kompa vise izlazenja, opustio sam se,....) i onda,.......

Zašto, zar je ne mogu biti normalan?
Zar ne mogu biti sretan?

joooooooj volio bih da mogu jos otvorenije govoriti o tome, ali ne mogu, ne znam ni sam zasto ,mozda zato jer se necega bojim (ko zna cega), jednostavno ne mogu, ali cini mi se da cu uskoro normalno govoriti o tome,....

Ali sad sam odlucio:

NECU, NECU, NECU DOPUSTITI NIKOME DA MI UNISTI OVO, OVU SRECU I AKO BUDEM VIDIO DA TO ISTO NEKOME RADE, POMOCI CU MU!

Nemate pojma kako se trenunto osjecam, coekujte me sada vise u blogosferi, jer tocno znam kako ce mi sada period biti, povlacenja i nezaiterseiranosti osim u komp,.........

Ajde molim vas pozelite mi srecu i da mi se ovo sto mi s dogada ne dogada u buduce,.......

pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

petak, 27.04.2007. u 17:22 ][ 58 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis ovoga (bloga)


Blog jednog tipca koji ce pisati o svim glupostima iz zivota, svijeta kompjutera, skoli,.....
O jednostavno svemu!!!


Malo o meni



Moje ime je Luka, zivim u zagusljivom gradu Rijeka (tik do rafinerije)
Imam 14 godina, rodendan mi je 12.5
Idem u "najbolju" skolu na svijetu OŠ Turnić (nadam se da se vide navodnici!!!)
Volim slusati mjuzu od: SUM 41 i SR-71, 3dd, GC, Limp Bizkit, Switchfoot i jos neke,...
Treniram karate u klubu Viktorija
Opcenito sam zbunjena osoba, dobrica i teze se prilagodavam and so on and on and on,...


Get a scroll Box









Blogovi/Cool linkovi


Znaci ja citam:
BLINK182girl - bicina iz Zagreba

KATE(y) - zakon cura koja sada sve rjede
i rjede pise postove

magic night - dizajni, zakon postovi

WINDOWShelp - pomoc kod kompa

GOTICH - super cura/ne dajte da prestane pisati postove

zabicaaaa - totalno freak/Karla - ide sa mnom u r.

vampir girl e super cura, kolko je dizajna promjenila

biti ili ne biti - dubokumni postovi


Šukica

Aalex

Matko


Coooool

super stranica za upoznavanje teen-a

UZMIlovu

nagradne-igre

GREATsite

NIKtitanik

NAGRADNAigra

downloadiranje normalnih pjesama za 3 sek

igrice

kad ti je dosadno,....



ZASADA JE TO SVE!!!


Ankete nu.2



Anketa nu.2
Prilagodavanje novom drustvu:
Ide mi sjajno!
Ide nekako,...
Ne ide nikako!
Ne znam,...











Nesto,....