KAKO SAM SE PROMJENILA

četvrtak , 25.06.2020.

Danas ću vam reći nešto o sebi. Tekst ću posvetiti jednom komentaru koji sam danas pročitala na jednom svom tekstu i odlučila sam napisati nešto o tome. Mislim da ako već čitate moje tekstove i ako u njima pokušavam dijeliti savjete i potaknuti vas da poboljšate svoj život, imate pravo znati nešto i o meni. U komentaru ste me pitali o kome ja točno pišem, o sebi ili o drugima. Rekli ste da moji tekstovi imaju savjetodavni, a ne iskustveni pečat i ja moram reći da je to istina. Djelomično. Moji tekstovi stvarno imaju savjetodavni pečat i ja mislim da u tome nema ništa loše, naprotiv mislim da možda nekome mogu pomoći. Neće se svidjeti svakome i nije to moja namjera. Moja želja je da pomognu nekome. Jednoj osobi i ja ću biti zadovoljna i osjećati ću se uspješno. Ako samo jednoj osobi pomognu, ako jedna osoba osjeti optimizam i pozitivu, ako osjeti da može ostvariti svoje snove ili poboljšati svoj život, ako ju motiviram u pravom smjeru, ja sam taj dan uspjela. Pišem o sebi i želim ljudima na svom vlastitom primjeru pokazati da se može promijeniti. Iz negativne u pozitivnu osobu. Ja nisam osoba koja je oduvijek jako vesela i pozitivna, kojoj sve ide od ruke i koja se sad ovdje našla pričati gluposti ljudima. Ja sam osoba koja je bila jako nesigurna u sebe, nije vjerovala da može uspjeti u bilo čemu, uvijek brinula oko sitnica, bila okružena pogrešnim ljudima, uvijek širila negativu i nervozu. Ako sam iz te osobe uspjela postati pozitivna osoba koja će uvijek saslušati drugoga i barem probati dati neki razuman savjet, širiti pozitivu i veselje, želim pomoći još nekome da uspije u tome. Ima mnogo ljudi koji su u duši veseli i vedri, ali su okruženi negativom i ne znaju se izboriti sa time. Moram se složiti sa vama da život nije bajka i da je ponekad jako teška borba, nekome je život lagan a nekome je stvarno velika borba. Ja ne pričam ovdje o ljudima koji su doživjeli neku veliku tragediju, bolest ili smrt bližnjeg. Iako i takvim ljudima treba doza optimizma, ali ne bih si dala za pravo da govorim o takvim teškim životnim situacijama. Ako ste pročitali moje tekstove vidjeli ste da ja govorim o mladim ljudima koji imaju sve. Imaju obitelj, dom, prijatelje. Imaju mnogo više nego njihovi vršnjaci, ali oni pate za nečim što ne mogu imati i onda kada to dobiju pate za nečim drugim i tako u krug. Pričam o tome kako mlada osoba koja ima sve za sreću i kojoj život tek počinje govori kako njen život nema smisao i kako ne želi više živjeti. Mislim da je to ozbiljan problem našeg društva. Vjerujem da ćete se složiti sa mnom da stvarno nije realno da osoba koja ima sve i nikada nije doživjela neku tragediju u životu govori da ne želi više živjeti. Koliko slučaja samoubojstva se događalo? Koliko mladih ljudi je sebi oduzelo život? Ja mislim da se takvi problemi i takva razmišljanja mladih ne bi smjela ignorirati. Baš iz tog razloga želim ovdje potaknuti mlade i dati im motivaciju da mogu poboljšati svoj život, da nisu zarobljeni niti zaglavili na jednoj mjestu, da stignu sve i da ne trebaju sve shvaćati preozbiljno. Baš zbog toga želim dati savjete mladim ljudima kako da cijene svoje zdravlje, udalje se od ljudi koji im crpe energiju i okruže se pozitivnim ljudima. Dakle, pišem o sebi jer želim podijeliti kako sam iz nervozne i negativne osobe prešla u pozitivnu, vedru i veselu osobu koja želi pomoći i drugima koji to žele. Krenula sam s ovim tekstovima baš iz te namjere da budu savjetodavni i da svatko tko želi raditi na sebi i tko želi imati motivaciju može doći ovdje, pročitati i osjećati se motivirano. Svuda oko nas možemo naići na loše vijesti ili na to kako se ljudi žale na sve i to je u redu, mladi ljudi trebaju biti svjesni svega što se događa, ne trebaju živjeti u nekoj svojoj bajci u glavi, ali ne trebaju cijele dane čitati samo loše stvari i ne treba im se usaditi u glavu kako je život loš i težak, kako nemaju izbora i kako moraju živjeti tako kako žive. Svatko ima pravo izbora i može se potruditi za sebe i svoj život. Naravno da ima raznih priča ljudi kojima su se stvarno događale razne tragedije i da ja ne pričam o njima niti želim reći da je život uvijek i svima bajka, jer nije nažalost. No vjerujem da su svi toga već svjesni i da svijetu treba optimizma, posebno ljudima koji tek počinju ovu avanturu koju zovemo životom i koji stvarno imaju priliku od svoga života napraviti jednu predivnu priču i kojima život ne mora biti teška borba. Borba je svaki dan, ako odlučite pokrenuti nešto uvijek ćete se naći s ljudima kojima se to neće nimalo svidjeti i vi se uvijek na neki način morate izboriti za sebe, ali jedno što je važno je da se ne predate i da nastavite. O tome sam i pisala u jednom od tekstova, kako mnogo ljudi ima snove i potencijale da ih ostvari, ali se to ne događa jer se boje tuđih mišljenja i kritika. Kritike uvijek dobro dođu, ja sam i ovu kritiku uzela u obzir i odlučila napisati tekst na temelju nje i jako sam vam zahvalna na komentaru i vašem mišljenju. Moj cilj je dati savjet jer nekome stvarno može dobro doći i da potaknem ljude na optimizam i da se trude imati svoj pozitivan stav. Te borbe nisu ništa s obzirom na to koliki uspjeh možete napraviti i koliko možete napredovati. Zato ljudi živite život i ne odustajte. Nemojte biti jedni od onih koji smatraju da su zaglavili i da nemaju izbora. Ana Bučević i njene knjige su odlične i ja vam svakako preporučujem da čitate, no moj cilj nije pričati to što priča ona ili netko drugi nego jednostavno iznijeti svoje mišljenje i savjete. Uvijek dam za primjer neki citat ili tekst kao što ste već vidjeli, jer nekako mislim da su oni odlični kao motivacija i meni su pomogli, a vjerujem da puno ljudi nije pročitalo te citate niti ništa od Ane Bučević tako da ne vidim ništa loše ni u tome da podijelim s vama te stvari i da neki ljudi saznaju i za to. Nekome može pomoći, a nekome se neće ni svidjeti pa jednostavno to više neće čitati i to je sve u redu. Ja za razliku od tih motivatora imam nešto drukčije mišljenje, ipak mislim da neki ljudi jednostavno nisu birali i da im je stvarno život sam po sebi odmalena bio težak i borben. Ali ja naglasak stavljam na ljude koji imaju dobar život, koji imaju sve što im je potrebno da se pokrenu i naprave nešto za sebe, ali ono stoje umjesto i imaju izgovore za sve. Kakvi su ljudi oko vas, takav vam je život i to je jednostavno činjenica. Ljudi oko vas su direktno povezani sa načinom vaših reakcija i sa vašim mislima i stavovima. Osobe koje se stalno žale, prenemažu i sve im je teško na kraju će uvijek gledati da zadovolje sebe i neće ni u jednom trenutku misliti koliko su vaše energije istrošili za to. Birate sami u kakvom ćete društvu biti. Ako svakodnevno slušaš pozitivne stvari i okružen si ljudima koji rade na sebi umjesto da sjede i samo traže izgovore, automatski ćeš i ti biti takav. Ako sjediš svaki dan s ljudima koji se žale nad životom i koji stalno pričaju sve loše o sebi i svom životu, ništa im ne ide, njihov život nema smisao, to će utjecati i na tebe i ti ćeš početi razmišljati tako i teško da ćeš rasti u takvom okruženju. Želim dati mladima savjet vezan uz sve ove teme, ali isto tako pišem i o sebi i sve se temelji na mom vlastitom primjeru. Dok sam bila loše volje i nisam bila zadovoljna ni sa čime, samo sam upoznavala još takvim ljudi i jednostavno su svi moji prijatelji bili takvi i ja sam samo tonula u tom pravcu. Čim sam odlučila da ću biti sretna, da sama mogu birati kako ću provesti svoj život odmah su mi u život počeli ulaziti ljudi puni optimizma i motivacije uz koje sam i ja počela rasti. Neki to nikada neće shvatiti, ali ja ću biti sretna ako samo jedna osoba shvati i krene putem koji sanja. Koliko samo imamo primjera gdje ljudi ostaju u lošim vezama jer nemaju nikog tko će im reći da imaju pravo izbora, da nisu zaglavljeni i nekoga tko će stati uz njih, dati im motivaciju i pomoći da izgrade sebe i svoj život ispočetka. Naravno da nikada nije kasno i ovdje mi opet na pamet pada citat da imamo dva života, drugi počinje kada shvatimo da imamo samo jedan. Netko može sa 50 godina odlučiti biti sretan i pokrenuti svoj život ispočetka i biti sretniji nego ikada i stvoriti život vrijedan življenja. Tužno je što će neki ljudi cijeli život provesti u uvjerenju da oni nemaju izbora, da moraju tako kako žive i da je to to. Zato je moj uspjeh ako samo jedna osoba shvati bit života i zapravo proživi svoj život. Kada vidim komentar kako je nekome baš takav tekst trebao danas ja sam zbilja presretna i ja sam uspjela taj dan ostvariti sve što mi je i bio cilj. Slobodno mi napišite kojim temama želite da se bavim dragi moji!

Oznake: sreća, pozitiva, misli pozitivno, cool

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.