...GoooOoooo... ;o)

ponedjeljak, 16.01.2006.

'..Preeview feat. Crossmahar - Nece bit ko prije..'

Preeview : Drugi put na mikrofonu sad me dobro shvati,rime su mi jace ovo sranje nikad nece stati,nikada nece stat pa cak i kad me slome imam brata iza leda pa lijepo ide bome , kad emocije mi krenu onda imam glavnu shemu,u ratu je bilo svacega pa imam tuznu uspomenu,priznao sam,jeste,ja sam taj,sada krijes svoje lice i krades sebi dozivljaj,dok ovo pisem,ma mala mrzim te sve više,nanosiš mi bol, pa mi samo padaju kiše, sad pišem,da nevolim te vise,da je gotovo,patio sam mnogo , mala,jer nisam shvatio,al vratio sam sve sto sam bio duzan tebi,željela si mnogo toga od mene,idi odjebi,al nastavljam ja zivjeti svoj zivot i bez tebe,dali kuzis sta cu ti sad reci ? ma tko te jebe ! ne zelim biti spiker ni imat puno love,svaka mala bi mi dala al ja za to nemam volje,sad na kraju cu ti reci sto nisam mogo ranije,sjebala si zivot mala,nece bit ko prije..

nece bit ko prije , nece biti ko jucer,sada mala idem sam,pa nek tebe bude sram,nece biti vise patnje niti jebenog bola,samo ljubav za sebe,i papir,olovka sa stola..
x2

Image Hosted by ImageShack.us

- 10:04 - Komentari (22) - Isprintaj - #