...GoooOoooo... ;o)

četvrtak, 15.12.2005.

When I'm Gone

...And when I'm gone, just carry on... don't mourn.
Rejoice every time you hear the sound of my voice,
Just know that I'm looking down on you smiling,
And I ain't gon' feel a thing, So baby don't feel no pain.
Just smile back...

.......

dada...aha..uuuvjek..."just smile back"..bu bolje...bu sve..sve bu..dobro..i isitna..uvjek bu dobro...
al ne govori mi to dok je tesko...
zvuci glupo...tesko...jer tak..kad velis..-bu dobro..znaci..nije dobro..i tad to shvatim..i 3put je gore..rade suti ak vec neznas kaj reci
ima kod mene losih stvari
that's life
naravno
i onda na njih zaboravim
i lijepo mi je
naravno
zivim bez njih...
ono...
KuL
i'm the best..
naravno
nema problema
nema niceg

i nade se..uvijek..jebena 'osoba'..koja ti pokvari..pokvari ti sve..ima jebenu potrebu -pokvariti ili kaj je to vec (da ti zabije noz u leda ? tak nekak) kad ti nejde i kad ti jednostavno treba potpora jer ti trenutno nest ne uspijeva i nebu uvijek tak al ono..i onda dodje i istice sve tvoje negativne strane van i sve kaj nevalja i ponavlja i govori i prica tak i onda nakraju okrene sveee kak je ubiti sve to dobro i kak bu super i kak bu sve oke bas tak kak je njemu/njoj i se KuL a ubiti se ti SMIJE u sebi i ubiti je je KuL ..al to kod nje/njega...
a sere laze glumi da nije i time kaktiga ublazava moju bol ..
e pa ako ti je vec tak fest dobro molim te suti bar o mojoj situaciji dok je meni tesko ne nabijaj mi to na nos i zajedno s tim svoju srecu..netrebam ju...a bome ne koristi ni tebi ako je meni nabijas...i ne glumi..kome ti lazes !??..nitko te ne zeli takvog/u

Image Hosted by ImageShack.us

...And when I'm gone, just carry on... don't mourn.
Rejoice every time you hear the sound of my voice,
Just know that I'm looking down on you smiling,
And I ain't gon' feel a thing, So baby don't feel no pain.
Just smile back...

Update -
ovaj put necu nist skracivati jer je ovak u cjelini naveliko i naširoko sve bas lijepo opisano i sve

Image Hosted by ImageShack.us

- 12:18 - Komentari (14) - Isprintaj - #