...GoooOoooo... ;o)

subota, 03.12.2005.

školski weekend

eehh....

ovaj...nemogu naci nigdje na internetu usporedbu 2 crteža..npr.Klee i Matisse....grrr...sad se trudim bas...
evo mislim da sam nest nasla! ;) YEY !! hihi
neznam još otvara....

inace,kak i pise u nazivu....vikend mi prolazi u opterecensosti sa fuckin' skoLJom..

al sam smotana..evo ja,dakle,svake druge subote imam nastavu...(!?)..sljedeci put pisemo
pokrajine njemacke..
kojih je btw. puno...i mi kao kaktiga trabmo znat njihove osobitosti..i eto jucer sam ja u pola
osam si umislila da
je danas ko' kao katiga taj cuveni "sljedeci put" i pocela se strebati ko' nenormalna.-....skuzi..umorna...
nist nisam znala...neam nist prepisano...(KLASIKA....;)....)
i onak u 22:40 mi sine bajna jebena misao da smo mi prosli put imali njemacki..dakako..zovem ja..pitam..
i jebeno se uvjerim da neamo fuckin' njemacki.................pa onda zaspala prije nego sam legla..........

neide se van danas....uci se kemija i onda jebena povijest koju mrzim istom gorčinom kak
i u prošlom postu..

i tak lijepo sanjala..........i onda me sunce zbudilo..!
koje mi je svijetlilo tocno direktno right into my glavu....
no pa grrrrr..je zima....???
....no kaj onda SUNCHEKO radi tu kad je dakle zima ??..nek pada jebeni snijeg..kad je vec zima..
a ono...
...jucer je cijeli dan..ili prekjucer...kajaznam kad..padal snijeg..dakle,cijeli dan....kak bi danas moglo
dojti
jebeno SUNCHEKO
kaj snijega u kompletu nestane svega..ma..

jedva cekam kaj bu opet fest fest zimaa i kaj padne snijeg...;)....
tak !

btw. ono kaj sam mislila da sam nest nasla mi se JOŠ UVJEK nije otvorilo...css...

cmoxa
blog s fama


Image Hosted by ImageShack.us

- 15:03 - Komentari (6) - Isprintaj - #