...GoooOoooo... ;o)

srijeda, 26.10.2005.

ALOHA

etoga..docekala sam 1 g. ..
i neeeeeeeeeeeeeee ne prebacujem se zbog bivseg razreda.........kajbi..niti malo...-opce pa ne-...;)...
kaktiga
glavno da je meni super u novom razredu...bas mi je zakon...ne isticem se kak u ovom razredu prije...i to mi odgovara.....tk da se polako uklapam...i u drustvo i u sve to ostalo.....prvo drustvo a onda -sve ostalo- .. :)
i tak....to....
obecajem da cu se potruditi sad....ako su se vec udostojili pruziti mi sansu..kaj me inace fest iznenadilo...lijepo je to...s obzirom da me je ravnateljica skole ne hodniku zaustavila i derala se (??!) da nist ne ucim i da puno pricam a nist ne radim ... pa znam ja to...pa bum pocela....tam pod kraj..dok bu sila..kak i svi (vecina) a ne sad....s njom ili bez nje...tj. njene dernjave...bue

i tak se ja sad kaktiga ucim..trebala bi.. a niti neznam kaj imamo po redporedu za sutra...
no oke..sikak mi je bolje nego ovima kaj kolkovije piseju..;))...ihihih....nadam se da dobro preslo..;)...

i tak inace moj razred je najgori razred na skoli on prvih razreda...najglasniji...i najlosiji....i po ocjenama i po ponasanju...:)...i tak sam ja nekak i sebe pronasla u tom razredu..lol....zalosno je to kaj mi tam tak odgovara...
evo danas smo razbili prozor.....nitko se nije cudil...aco i laura krivci..mene opce nije bilo tam..niti blizu...kajbi....ja ... ja dalko bila..:)..
kaktiga
lol
ajde neam kai pisat kad vam necu nist reci ! ;)

idem po zadacnicu u Betex . .. ;)
sutra pisemo iz HrvaTskoG _sKoLsKu ZaDaCu_
grrrr
2 sata
hmmmm...
jedva sam tu skresala par redaka....a kaaaaj ii kaak i oo cemu bogom danom bum ja tam pisala vuru i pol? ??
jajajajajj.....
whis me luck and a looot of inspiration..;)
lol

liejpo pozdravljam
blog s vama

(ovaj post smatram jednim od normalnijih na ovom blogu)


Image Hosted by ImageShack.us

- 17:54 - Komentari (18) - Isprintaj - #