totalna luđakinja!kiSS!!

13.06.2006., utorak

EVO,SUTRA JE ZADNJI DAN ŠKOLE,ZADNJI DAN NAŠEG OSNOVNOG ŠKOLOVANJA, ZADNJI PUT ĆEMO SJEDITI U ŠKOLSKIM KLUPAMA KAO 8.A RAZRED,ZADNJI PUT ĆEMO SE ZEZATI.SMIJATI I RUGATI JEDAN DRUGOME.VAŽAN DIO NAŠEG ŽIVOTA ĆE SE SUTRA PROMJENITI, NA NEKI NAČIN NAM JE DRAGO,ALI DRUGI DIO NAS ŽELI OSTATI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KISS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CMOXXXX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 17:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

thumbupsmokinnutnaughtyblog je lud i ono mislin ka neznan šta bi rekla!!!!!!!!!!!!!-----KISSAM VAS SVE!!!!!!!!!!!!1

Linkovi

NEKE STRANICE:BEČKA RAJA
MYGLITTERSPCE
NOSTALGIJA
BIGOO

ludilo!!!!!!!

još 3 dan@ škole i gotovo!!!----____---!!!!!
j@ još ne virujen!!!!!!! bi će fešte ovog lita!!!!!!!!!!!!!!!---,,,....-----

ZA SVE KURVE SVITA!!!!!

namcorhrvatska:blablamouthwashmouthwashnosmokinthumbupwaveEEEeeeJJJjjj!!!!!!!!!
ime:MARTINA
prezime.ŠTA ĆE TI!!
JA:visoka,lipa,smišna,brineta!!!!!!!!!!!!@@@@!!!!!!!!!!!visoka 175cm. ..hmhm....kg.nut
ja san van luda,otkaćena,hiperaktivna,razmažena!!!!volin biti glavna,zapovjedat drugima......pravo razmaženo derište!!!Jako san umišljena!!! ne trpin kad mi neko nešto naređuje,sponzoruša sam!!Volin bogate dećke(ružni nek mi se ne obraćaju! ja san bogata,volin dobra auta...!!!!!!!!!!!!!!!!!!Sad će te me krivo shvatit nisan ja bas tako grozna naprotiv ja san savršena!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VOLIN: najviše sebe(tribaš volit sebe tek onda moš i druge)mamu,tatu,seku....izlaske,tulumarenje,zajebanciju,jagode,pizz-u,more,lito,prijatelje,televiziju,palaćinke,sladoled od limuna,šumskog voća,jagode,vanilije....artićoke,lazanje,škampe,lignje,šminkanje,SPLIT,plesanje(pogotovo trbušni),teakwondo,sve ljude(bez obzira na sve),shooping,dećke..................i jos puno togaaaaaaaaaaa..................!!!!!
NE volin:zbunjene ljudove,fažol,školu(samo zajebanciju po njoj)učenje,ćitanje,jadnike...........................................headbangpartynjami




A LUDILA!!!!!!!!burninmadbangcoolrofl



ROĐENA SI DA SE GREBEŠ,
ROĐENA SI DA SE JEBEŠ,!
JEDNOSTAVNO TI SE ZOVEŠ:
KURVA

ROĐENA SI DA ME RUŠIŠ,
ROĐENA SI DA MI PUŠIŠ,!
JEDNOSTAVNO TI SE ZOVEŠ:
KURVA

A JA !TE VOLIM MOJA KURVO A JAAAAAAAAAA,JA TE VOLIM MOJA KURVO!!!!!!!!kiss