Come as you are, as you were, as I want you to be...

10.02.2006., petak

"I feel stupid and contagious"

Ljudi, stvarno nisam očekivao toliko komentara budući da mi je ovo bio tek prvi post, pokušat ću svima odgovorit, al nemojte se naljutit ak ne stignem jer nemam puno vremena...

Danas je petak, dolazi vikend!!! Yeah... 2 dana bez škole...
Za tu prigodu sam si naručio pizzu i počeo opet čitat Kosu Anđela...i dobio inspiraciju za novi post (neznam zašto, al uvijek kad pročitam tu knjigu dobijem inspiraciju).

Kurt Cobain je bio velik čovjek (ne doslovno :). Imao je mnogo mana, al te mane bile su samo u sjeni njegovih vrlina. Moj stari, koji je inače jako ljut na mene što slušam rock i sviram gitaru, stalno sere da je on bio loša osoba jer je bio narkić. Ali to što se drogirao ne mora nužno značit da je bio loša osoba. Kada sam prvi put čuo “Smells like teen spirit”, oduševio sam se. Jebote, pjesma je tako..., neznam, ima ono “nešto”. Zrači nekom energijom, ima tako zaraznu melodiju i maštovitu strukturu koja je građena potpuno izvan postojećih pop stereotipa. Cobain je “teen spiritu” govorio o apatiji naše generacije. Poslušajte riječi te pjesme. Jebene su. Dobro, svatko ih može drugačije protumačiti.


Ipak, najdraža Nirvanina pjesma mi je “Lithium”. Kurt je pisao stvarno iznimne i inteligentne pjesme...zavidim mu...

Ok, upravo mi je pao dio šunke na tipkovnicu.
Pričekajte malo da to sranje počistim...

Evo me, vratih se. Di sam sad stao?!?!

Aha... Dakle, riječi pjesama. Ne znam, kad po prvi put čujem neku pjesmu prvo obratim pozornost na riječi. Neznam, al ak mi se riječi ne svide, prestanem je slušat. Može imat jeben ritam i solaže, al ak su riječi očajne, sve je za kurac. Barem ja tak mislim.

Mnogi su me pitali da gdje idem u školu...pa, volio bi da to ostane u tajnosti. Jer ne želim da ovi moji iz razreda saznaju za njega...jednostavno se ne slažem s tim ljudima...nemamo ništa zajedničkog...

Ok, već sam vam dosadan. Idem ja.

Pozdrav svima!!!




- 14:21 - Komentari (69) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis ovog fuckin' bloga

Neke moje brije...

Linkovi

Slušam metal, punk, grunge, stari rock...malo kombiniram te stilove...
Naj bendovi su mi Gunsi, Nirvana, Ramonesi, Led Zeppelin, Queen, Pantera, Pink Floyd...nemrem se sad još sjetit.
Zovem se...Ivan
Imam...17 godina...
Živim u ...Zagrebu (centar grada)...
Nemam curu ...više ne...
Sviram...gitaru...
Opis...plava duga kosa & oči, sramežljiv, lijen, ponekad društvena osoba, freak u crnim poderanim starkama, ljudi mi govore da sam isti Kurt (osim što sam višlji od njega)...čudno mi je to
Jako volim...glazbu, jednu curu, svoju gitaru
Ne volim i prezirem...rasiste, homofobe, ljude kojima je moda i izgled smisao života
Pokušavam se držat one poslovice "ukusi su različiti", ponekad mi i ne uspijeva pa se iživciram zbog šminkera koje viđam po ulici
- moja želja.... završit fax, otić u Seattle, i Amsterdam,...naučit svirat jako dobro gitaru...

Starke :)




The Doors


Metallica

Ramones


Najdraži stihovi:

“Ain't it fun when you're always on the run
Ain't it fun when your friends despise what you've become” (Ain't it fun, Guns n roses)

“There's nothing you can do that can't be done.
Nothing you can sing that can't be sung.
Nothing you can say but you can learn how to play the game
It's easy.
There's nothing you can make that can't be made.
No one you can save that can't be saved.
Nothing you can do but you can learn how to be in time
It's easy.
All you need is love, all you need is love,
All you need is love, love, love is all you need.” (All you need is love, The Beatles)

“We don't need no education
We don't need no thought control” (Another brick in the wall, Pink Floyd)

“I was Cryin' when I met you
Now I'm tryin' to forget you
Your love is sweet misery” (Cryin', Aerosmith)

“And when you're in need of someone
My heart won't deny you
So many seem so lonely
With no one left to cry to baby” (Don't cry, Guns n roses)

“When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same” (Novemeber rain, Guns n roses)

“He's never been in love
But he knows just what love is” (Friend of a friend, Foo fighters)

“I don't want to be with anybody else
I just want to be with you
I just want to have something to do” (I just want have something to do, Ramones)

“Imagine all the people
Living life in peace...
You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one” (Imagine, John Lennon)

“So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters
Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters” (Nothing else matters, Metallica)

“You brought me fame and fortune
and everything that goes with it -
I thank you all -
But it's been no bed of roses
No pleasure cruise -
I consider it a challenge before
the whole human race -
And I ain't gonna lose “ (We are the champions, Queen)

“I'm so happy 'cause today
I've found my friends ...
They're in my head
I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you ...
We've broken our mirrors” (Lithium, Nirvana)

“With eyes so dialated,
I've become your pupil
You've taught me everything
Without a poison apple” (Drain you, Nirvana)

“Sickening pessimist hypocrite master
Conservative Communist apocalyptic bastard
Thank you Dear God for putting me on this Earth
I feel very privileged in debt for my thirst!” (Downer, Nirvana)