srijeda, 21.06.2006.

eo me ljudi!!!

e možda me se već sječate s bloga ja sam ona povrjedena.
neznam neki koji su mi čitali prošli blog znaju da su laura i billy zajedno e od petka više NISU ZAJEDNO.
e ja bila sva happy kad sam to saznala čovječe ko budala sam po svojoj ulici vrištala od sreće.
i znate da ja strašno volim billya da sam luda za njim jučer navečer kad sam spavala kod frendice kad sam razmišljala o billyu došla mi inspiracija i napisala sam 4 male pjesmice vezi njih a danas kad sam si te pjesme prepisvala u bilježnicu napisala sam još dvije. jebote pa ja ću postat pjesnikinja hehe.
ovih dana kad sam patila za billyem, cijeli bon od 35 koji mi je stara kupila ja nemam niš ja sma cijeli dan slala poruke za spajanja tijela kao osoba onda sam slala nekom sranju iz chike pa nekom sranju iz ok i brava pa sam listala časopise za 6. mjesec i čitala horoskope i horoskop na teletekstu itd.
moja stara je izludila smanom tj. ne sam ona već cijela moja obitelj i frendovi a danas sam se posvađala sam dugo dugo godišnjom frendicom tino zbog čega mi je sad žao jer nju svi stalno odbacuju i bježe od nje i stvarno mi ju je žao.
e ak mi se ovih dana bude dalo puno pisati onda ću vam napisati i pjesme koje sam napisla o billyu.
i znate što rezultati svog silnog provjeravanja kako se ja i billy slažemo i očemo bit zajedno je 90% i 99% e ja happy i njemu u horoskopu i meni piše da nam je kraj 6. mjeseca odlično da popravimo vezu u kojoj smo prije bili.
ljudi poželite mi sreču jer 27.6. je billyem rođoš i možda budemo zajedno PONOVNO.
ali on će rođoš slavit jdino ako 26.6. prođe povijest onda e ja ču se ubit bude li on ponavljao razred jer ak bude ja ne znam šta ću bez njega umrijet ću bez njega moj život više ne će imat smisla.cereknokiss.
ByE LJUDI I UŽIVAJTE MI.

- 18:10 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

samo ime bloga vam sve kaže tak da znate ja ću se potrudit dolazit vam što češće čak i svaki dan i izvještavat vas o mom ljubavnom životu.
ByE