Why?

Čitala sam prve stranice dnevnika. Još uvijek se smijem. Kakve gluposti sam pisala… U 8. mjesecu prošle godine. Ma presmiješno.
Prisjetila sam se nečega…
Do mojeg prvog razreda, preko puta mene stanovala je jedna simpa obitelj. Imali su kćer jedinicu; godinu dana stariju od mene. Njena mama išla je s mojom mamom u školu. Ona i ja bile smo nerazdvojne. Svaki dan bile smo jedna kod druge. Smišljale smo fantastične igre. Ona me je puno gluposti naučila. Zvala se Dora.
Ali onda su se odselili. Ne znam razlog. Ne daleko, ali ipak ne blizu. Ona je krenula u drugu školu i potpuno smo se razdvojile. Nismo u kontaktu već 6. godina. Nisam je vidjela sve te godine. Ali još uvijek se sjećam njenog smijeha. Njenih ideja. Bilo nam je uberkul zajedno.
Pitam se… Pitam se što bi bilo da se ona nije odselila?
Preostaje mi samo nagađanje.


Photobucket

- 11:34 - Komentari { 21 }

<< Arhiva >>

0