četvrtak, 25.05.2006.

Žedna karavana

Jednog dana pustinjom je išla neka karavana…Sunce na nebu i pijesak na zemlji nemilosrdno su pekli ljude.Karavana je ostala bez vode, a uslijed suše u mješinama im nije ostala ni jedna kap te dragocjena tečnosti…
Dok su se grčili u stanju u kojem nisu imali vode ni da usta pokvase, odjednom se na horizontu pojavio Rahmet Pejgamber, s.a.v.s., Pejgamber poslan kao spas svjetovima.U pustinji u kojoj je kamenje kao plamen gorilo I sunce mozgove istapalo, na tom treškom i strašnom putu, ugledao je karavanu koja je izgubljeno stajala na užarenom pijesku. Putnici su bili u bezizlaznom stanju…
Deve isplazile suhe jezike, ljudi, rastureni na sve strave, ležali su po pijesku…
Kada ih ugleda. Poslanik, s.a.v.s., se sažali:
-O, ljudi, ustanite!Neka nekoliko vas odmah potrči prema onom pješčanom brdu!… Tamo jedan crni rob u mješini nosi vodu svome vlasniku. Vi ga uhvatite i, htio on to ili ne, dovedite ga meni!
Nekoliko putnika karavne skočiše i, poput lisca kojeg vjetar nosi, otrčaše pravo prema brdu. Zaista se u podnozju nalazio jedan crnac. Napunio mješinu , uzjahao devu, nosio je vodu svome vlasniku.
Odmah su presjekli put:
-Stani!
Crnac se sledi od straha. Otvorivši svoje crne usne, upita:
-Šta se dešava, zašto mi presijecate put!
Ogovoriše mu :
-Rahmet Pejgamber te poziva da mu odmah iza ovog brda dođeš!
Oči crnog čovjeka se počeče prevrtati u dupljama:
-Ja ne poznajem takvog čovjeka, ko je on?
-To je Muhammed, čovjek lica sjajnog kao mjesečina, blage naravi i slatkih rijeci!
-On je, izlgleda, opcinio jednu grupu ljudi…Necu mu prici cak ni za pola koraka!
-Dobili smo naredbu, povest cemo te njemu!
-Ne odvodite me sa puta, ne idem sa vama!
Crnac je tako govorio, ali su ljudi iz karavane imali ruke poput lavljih kandzi… Silom ga uhvatise i pocese ga vuci prema karavani. Crni rob je vikao i zapomagao:
-Stanite, pustite me!
Najzad, dovedose ga pred uzvisenu osobu. Resulullah, s.a.v.s., rece:
-Napijte se vode i napunite svoje cuture u mjesine!
Putnici karavane okupise se oko jedne jedine mjesine.Svi se napise i utolise svoju zedj…Cak se i deve napojise…Nakon toga napunise sve svoje cuture i posude za vodu, tako da i oblak na nebu bi zacudjen ovom velikodusnoscu i izobiljem vode koju je posjedovala ova mjesina…
I crnac i narod karavane ostase zacudjeni mudzizom Allahovog Poslanika, s.a.v.s.. Ovo i nije jedna stvar zbog koje bi covjek ostao ravnodusan, jer samo jedna mjesina napojila je toliko naroda i postala mehlem izgorjelim utrobama deva…
Drhteci od srece kao latice ruze, ljudi iz karavane rekose:
-O, Ahmede, o, Pejgambere blage naravi, sta je ovo? Jednom malehnom mjesinom zalio si vodom i ljude i hajvane!
-O, robe!…A sada pogledaj, tvoja mjesina je puna, nemoj se zaliti! Gledaj, eto, ona zubori poput Hidrovog izvora…
Crni rob je zacudjeno otvorio svoje krupne, crne oci i gledao je ovu Pejgamberovu mudzizu.Iz svojeta u kojem nije bilo imana kao da se rodi jedno sunce. Sa ociju mu popadase svi zastori i razlozi…Tako je poceo gledati ovu cesmu gajba. Tolikim se strahom ispuni da nije mogao maknuti ni rukom ni nogom.Uzviseni Allah mu u dusi postavi jednu drhtavicu.
Najbolji covjek univerzuma, Allahov Poslanik, s.a.v.s., izvuce ga iz tog svijeta kako bi mogao obaviti svoj posao i rece mu:
-Dodji k sebi, o, ti koji se zelis okoristiti! Odlazi!…Nije vrijeme cudjenja… Cudjenje tek predstoji…
I mubarek rukom pogladi crncevo lice…
Lice roba, sina Abisinije, postade bijelo kao snijeg.Licilo je na mjesec u ustapu. Prosvijetlilo kao dan, uhvatilo nur… Poslanik,s.a.v.s, doveo ga je u jedno prekrasno stanje…
Svojom ljepotom podsjecao je na Jusufa, a.s., Kao da je mjesto crnog cumura postao dijamant,…Allahov Poslanik, s.a.v.s., je rekao:
-Hajde sada, odlazi i objasni ono sto si vidio ovdje!

Rob se poput ptice odvoji iz predjela srece i vjere i isprica svima cudo koje je vidio.Jedan Poslanikov pogled, koji je trajao jedan tren, doveo ga je u stanje neprikosnovenog bisera…

- 23:52 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Musafira do sad:





Opis bloga

Zanimljive priče koje sa sobom nose puno
po(r)uka...
Hajmo, inšaAllah (ako Bog da), izvucimo po(r)uku...


Hvala Tebi Gospodaru

Hvala Tebi Gospodaru
što mi dade ruke dvije
i što imam ovo srce
u grudima što se krije

Kad bi cijeli život svoj
ja na sedždi Tebi bio
ni tad ne bih Gospodaru
dovoljno Ti zahvalio

Hvala Tebi Gospodaru
što mi razum podari
koji samo Tvojom Moći
zlo od dobrog odvoji

Kad bi cijeli život svoj
ja na sedždi Tebi bio
ni tad ne bih Gospodaru
dovoljno Ti zahvalio

Hvala Tebi Gospodaru
što me tako lijepog stvori
i dade mi jezik ovaj
koji Tebi hvalu zbori

Kad bi cijeli život svoj
ja na sedždi Tebi bio
ni tad ne bih Gospodaru
dovoljno Ti zahvalio

Odabrani stih

KAD BIH ZNALA


Kad bi znala Gospodaru Svjetova
Koja dova od nas ti je najdraža
Svakim trenom ja bih Ti je učila
Svakim dahom njome bih Te slavila

Kad bi mogla svijet bi probudila
Da Te voli…da Ti se pokorava
Ali i ja griješnica sam velika
Tvom rahmetu život svoj sam predala

Sama sebi štetu sam nanosila
Grijehe griješnim rukama sam grlila
I sad grlim al ne hrlim za njima
Jer bezgrješnik od insana ne ima

Da sam samo liska u Tvom Dzennetu
Sto će vječno da boravi u Njemu
I da vidim Tvoje sve džennetlije
Što iskreno vjerovaše u Tebe

Da sam gnjezdo ptica Tvojih zelenih
Što živote svoje nisu žalili
I što rane njihovi su ukrasi
U džihadu sto postaše šehidi

Da sam grana koja će im pravit hlad
Ili trava koja će ih milovat
Kaplja rose s kojom će se umivat
Ili kamen pokraj vječnih izvora

Da sam nitna odijelu Džennetskom
Ili treptaj na pogledu mu’minskom
Osjet kojim osjetiće mirise
Što pronose tvoje časne hurije

Ja Te molim o ljepoto vječita
Otvori i nama vrata Dženneta
I s mirisom da nam duša pohita
Kad pozoveš i nas s ovog svijeta

Svjedočenje

Vjetrovi njišu krošnje sve
Allahovu volju svjedoče

Kapljice kiše zikre sve
Allahovu Milost svjedoče

Subhanallah vel-hamdulillah
ve la illahe illallah, hu vallahu ekber

Ya Rabbi, Ya Rabbi, Ya Allah

Lagane snježne pahulje
Allahovu blagost svjedoče

Visoke čvrste planine
Allahovu svemoć svjedoče

Subhanallah vel-hamdulillah
ve la illahe illallah, hu vallahu ekber

Ya Rabbi, Ya Rabbi, Ya Allah

Gromovi jaki svjetlite
Allahovu snagu svjedoče

Mu'mini Kur'an kad uče
Allahovu mudrost svjedoče

Subhanallah vel-hamdulillah
ve la illahe illallah, hu vallahu ekber

Ya Rabbi, Ya Rabbi, Ya Allah


BUJRUM



eXTReMe Tracker