Priča Timmontya Ellbecka (moja priča)

18.02.2006., subota

Episodes 1 i 2



EPISODE 1



Jedno sasvim obično jutro. Moja majka radi jaja na oko, a očuh opet kasni na posao.
On je jedini radio u cijeloj obitelji, ako je to zapravo i bio posao jer je on radio u tvornici zubne paste Tix. On je tamo sjedio na jednom stolcu i… kada su se tube napunile pastom, zatvarao je poklopce tuba.
Evo silazi mi baka niz stube, opet će me pitati zašto se ne primim posla tj. zašto ne učim, to me stalno pita, već je dosadna s tim.
Poslije bake silazi moj uvijek nasmijani neobrijani djedica Joe – spas od bake !!!
Mama mi je taman donijela doručak, kad uleti sova !!!




EPISODE 2




Bila je to crno – bijela sova koja je nosila pismo. Ispustila ga je. Pismo je glasilo na mene. Vidio sam da je moja mama «pozelenila», ali nisam znao zašto. Otvorio sam pismo i u njemu pročitao sljedeće :
Dragi g. Timmonty Ellbeck Jr. (to sam ja),
Moramo vas izvijestiti da ste postali član Hogwarts škole, škole čarobnjaka i vještica, vjerujte – to postoji !!! Vi ste jedan od nadarene djece diljem svijeta. Majka vam je bezjakinja, ali vaš pokojni otac g. Albert Ellbeck – Dayton bio je veliki čarobnjak. Za daljnje detalje upitajte svoju majku gđu Jessicu Ellbeck.
Roman Dox,
Ured za pozivanje budućih članova Hogwarts škole.

Nisam želio upitati majku što je to uopće jer sam mislio da je to sve laž. Pitati ću je sutra.

- 12:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zovem se Timmonty Ellbeck (prijatelji me zovu Tim ili Ellbeck). Imam 12g. i Ravenclaw sam. Imam malo dužu plavu kosu i plave oči. Ovo mi je prva godina u Hogwartsu, volim metloboj, otac mi je bio veliki čarobnjak, a mama bezjakinja !!!

Linkovi

Evo još nekih cool blogova na kojima sam bio