Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

nastavak priče o Harry Potteru & prijateljima nakon Hogvartsa

nešto o nama

Image and video hosting by TinyPic
Ime: Ena
Prezime:nije za javnost
Nadimci:Enchy,Enič,blento - tako me zove samo b.frend molin vas vi ne mojte
Volim:
-kissHARRYJAkiss
-kissjednog malogkiss
-frendovekiss
-mjuzupjeva
-svoju Anchy
-blog
-msn
-mp3
-druzenje u dobrom društvu

Ne volim:
-glupe i umišljene ljude koji misle da se svijet vrti oko njihmadburninmad
-lazi & podmetanjaheadbanglaze
-MRZIM cajke i narodnjakepuknucumadpuknucu

moj MSN :
sweet_little_devil@windowslive.com

pala s Venere na ovaj ludi svijetlud :
01.03.1995 - to da mi znate čestitat!smijeh

horoskop:
riba

i to je to o meni...wavekisswave


Image and video hosting by TinyPic
ime:Ana
Prezime:nije za javnost
Nadimci:Anchy,Anna(ali ne volim kad me tako zovu)
Volim:
-cerekjednog malogcerek
-prijatelje
-HARRYAcerekkisscerek
-muzikupjeva
-moju Enchythumbup
-životinjeyes
-blogparty
-MSN
-mp3pjeva
-druženje
-slatkišefinozubo smijeh

Ne volim:
-umišljene i bezobrazne ljudemadburninmad
-laži lazeheadbang
-kad Ena lupeta gluposti!nutsmijeh
-skolu i nastavnikenamcorbang
-CAJKE I NARODNJAKE NE PODNOSIM!!!!!!!!puknucuheadbangburninmad

moj MSN:
bad-angel25@hotmail.com

pala ko šlapa deadnut:
21.5.1996

horoskop:
bik
wavewavekisswavewave

subota, 02.02.2008.

Super , super!

Probudili smo se u prekrasno jutro! Sunce je sijalo i leptirići su letali naokolo. Harry je sjedio u sjeni velikog bora. Djelovao je zamišljeno. Dotrčala sam do njega. "Hey!" rekla sam mu, - "Hey!", odgovori on pomalo tužno, kao da se zbog nečeg kaje. "Harry, što se događa? Zadnjih si dana puno zamišljen." - " Ma ništa. " - odgovori on. "Samo... samo ... me zanima... Hermione što misliš - što Ginny misli o meni? " - Tada mi je sinulo. Ah da - Harry - baš sam o tome htijela s tobom razgovarati. "O čemu ? " O tebi... i Ginny... " Što, zar je nešto rekla? " Da ... ovaj... je. Harry - što ti misliš o Ginny? " Ja ? Iskreno? " Naravno, meni možeš sve reći! " Hermione... ovaj... pa... sviđa mi se Ginny - ali obećaj da joj nećeš reći! " brzo je dodao. Harry, sve je u redu! super! Harry, i ti se sviđaš njoj! " Stvarno? Ne zezaš me? " Ma naravno da ne Harry.No, smijem li joj sada reći ? " Paa.... da! "
*************************
Kad se Ginny probudila ,sva sretna, dotrčala sam do nje. " Ginny , Ginny! Imam ti nešto važno za reći! " Harry i Ron tada su bili za stolom - doručkovali. " Ma što ti je? ", čudno me pogledavši upita Ginny. " Moramo HITNO razgovarati! " - odgovorih joj. " Dobro ,dobro! Evo stižem! " pomalo nevoljko odgovori Ginny. Otišle smo do stabla gdje smo Harry i ja maloprije pričali. " Ginny... i ti se njemu sviđaš! Image and video hosting by TinyPic To mi je rekao jutros ,točno ovdje, kad smo pričali! " - brzo sam izgovorila ne dajući joj da progovori. " Stvarno? To Hermione! " - rekla je na moje potvrdno klimanje. " Paaa ... kada misliš razgovarati s njim ? " - upitah ju. " Ne znam. Vidjet ćemo! " rekla je. Uto su se pojavili Harry i Ron. Ron me je samo pokretom glave pozvao u stranu. " Znači i ti znaš. " izustila sam i krenuli smo u kuću ostavljajući Harryja i Ginny same...yessretanpartythumbupyes
wavewavesmijehwavewave



| komentari (13) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.