studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj fanfiction o dogadjanjima nakon seste godine skolovanja hogwartsu,a to iz Harryjeve perspektive.

Linkovi



Counters
Counters

Hermione blog
Granger, Hermione blog
Ispovijesti Remusa Lupina blog








nedjelja, 26.11.2006.

II. poglavlje-Napokon pravo drustvo

"Ron!" uzviknuh.Ron otvori druga vrata ford Anglie i rece
"Upadaj!Nismo se vidili sto godina!"
Usao sam u auto i upitao ga
"Bok,Ron,ja sam bas krenuo na Grimmauldov trg,tamo je totalno rasulo od kad nema Dumbledorea."Ron mi ne odgovori odmah nego prvo stisne gumb za nevidljivost pa mi kaze
"Da,i mislio sam da ce tako bit,nezna se vjerojatno tko ce biti vodja niti hoce li red opstati.Tako barem moja majka kaze."
upravo sam zaustio da ga nesto pitam,ali on me je prekinuo i odgvorio mi kao da mi je proctiao misli.
"Otac je uspio nagovoriti ministarstvo da mu da dozvolu za ovu kantu,ali morao je ponovno popraviti gumb za nevidljivost.Ponekad mi ga posudi."
"Dobro,a gdje je Hermiona?" upitah ga.
"Hermiona dolazi tek sutra,napisala mi je pismo.Oh da,usput,vjencanje Billa i Fleur je za tri dana.Sve je spremno,dosla je i ona nezina sestrca,Gabrielle.Stalno trubi o tebi."rece on i prilicno se pakosno nasmijesi.
"Dobro"-rekoh,"a kamo sad idemo?U jazbinu?"
"Da,mislio sam da bi bilo dobro da tamo odemo,majka vjerojatno nemoze docekati da te vidi."zavrsi Ron i opet rece "Najbolje da Remusu posaljes pismo da si kod nas tako da se ne zabrinu.Divljooki bi vjerojatno pretresao svaki centimetar Londona da neznaju di si."
"U redu,a kako je Ginny?" jos nisam do kraja prebolio to sto smo morali prekinuti.
"Ma ona je u redu.Jos uvijek nemoze podnesti Fleur,ali mi se ipak cini da se pomalo navikava na njezinu prisutnost." odgovori Ron koji je-tko zna zasto- malko porumenio.
"A ti?Jesli li ti uspio rijesiti onaj problem s njezinom prisutnosti?" upitah ga uz smijuljenje.Ronu porumene usi,ali mi ne odgovori.
Tako smo se jos petnaestak minuta vozili govoreci kako je bilo i sta je bilo dok se nismo vidjeli.
Ronov mjesec bio je gotovo jednako dosadan kao moj.Ja sam samo camio na Grimmauldovu trgu,ali posto zasad nema vodje,nema nikakvih planova,a niti nikakvih pretjerano zanimljivih stvari.Ispricao sam Ronu o tome kako je Remus istjeran iz podzemlja jer su ostali vukodlaci skuzili da je on protiv Voldemorta.Posto je Voldemort preuzeo kontrolu nad vukodlacima,ministarstvo sad radi kao mahnito.
"Da,otac radi jako puno,skoro uopce ne dolazi doma" govorio je Ron."Keza da bi mogli smijeniti Scrimegeourea.Samo se nadam da onaj gad Percy nece doc na njegovo mjesto" rece ron sa netipicno pakosnim izrazom lica.
"Sto,Percy jos uvijek suruje sa voljenim ministarstvom?" upitah iznenadjeno.
"Aha,jos tamo nesto petlja sa onom Umbridgeiceom..."
"Sto?" viknuh ja tako nenadano da Ron malne izgubi kontrolu nad autom,ali nije me bilo briga;u meni je kljucao bijes i mrznja tako jak da je uspio nakratko zataskati onaj vjeciti i nepopravljivi prezir prema SeverusuSnapeu.
"Umbridgeica jos uvijek radi u ministarstvu!?" upitah ja bijesno Rona.
"Da," potvrdi Ron gorljivim kimanjem glavom "opet je pokusala izdati nalog da se pobiju svi vodenljudi.A sve to dok smrtonose ubijaju ljude uokolo."
Jos smo se tako neko vrijme vozili,smisljajuci najpakosnije nacine da unistimo Umbridgeicu,a najbolji je bio Ronov prijedlog da ju bacimo u sanduk pun odraslih praskavih repana.
Poceli smo se spustati.To je bilo dobro jer je Ford Anglia ponovno pocela nekako cudno kasljucati.
Spustili smo se ispod oblaka i sada smo vidjeli samo zelene pasnjake.Nakon nekoliko minuta,sletjeli smo u Ronovo dvoristei zaputili smo s prema vratima Jazbine.

- 13:50 -

Izreci inkantaciju (1) - Prepiši - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.