<body> filozofija...teška filozofija, ništa drugo - .šašavost u sred virtuale. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

vlasnik

>>> 24.12.2007.

Free Hit Counter





Image Hosted by ImageShack.us



Zovu je: Lorena, Lory, Lorenčeka, Lorenica (No comment)...bla bla bla bla
Rođena: 06.03.1992. Pula...a di ču drugo xD
Horoskop: riba
Bavi se: pokušava se obrazovat u turističku školu u Poreču ( HTT)
Živi: okolica Poreča (Istra)
Hobi: ma neznam...mijenjam ih svakih 5 min
Sluša: najčešće pop i house
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lorena_6@net.hr
lory-6@hotmail.com

Napomena: nemojte slat besmislene komentare, najavljujući novi post...jer ko piše blog za komentare, tu mu nije mjesto za održavanje reklame (nemojte da moram slat pismene molbe)!!! I da...molim nikakve spike na engleskom, jednostavno besmisleno za moje "veliko" englesko znanja (mogu drugi jezici)! HVALA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~Da te bar mogu poljubiti
bez loših sječanja na hladna proljeća
bez slike stradanja
što se baš na nas zalijepe~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~San
Čudan san, sjajan sunčan dan
Čarobnu zemlju osjećam miris opojan
Pjesak, tragovi
Šapuće vjetar tih
Glas mi govori
Kaže dug je put a gdje si ti ~



Image and video hosting by TinyPic




Sai,
nascono cosi
fiabe che vorrei
dentro tutti i sogni miei,
e le racconterei
per volare in paradisi che non ho.
E non e' facile restare senza piu' fate da rapire,
e non e' facile giocare se tu manchi.
Aria come e' dolce nell'aria
scivolare via dalla vita mia
aria respirami il silenzio.
Non mi dire addio ma solleva il mondo
Sai,
portami con te
tra misteri di angeli
e sorrisi demoni.
E li trasformerai
in coriandoli di luce tenera.
E riusciro' sempre a fuggire dentro colori da scoprire,
e riusciro a sentire ancora quella musica.
Aria come e' dolce nell'aria
scivolare via dalla vita mia.
Aria respirami il silenzio
non mi dire addio ma solleva il mondo.
Aria abbracciami
volero', volero' volero'…
aria ritornero' nell'aria
che mi porta via dalla vita mia,
aria mi lascero' nell'aria
aria com'e' dolce nell'aria
scivolare via dalla vita mia,
Aria mi lascero' nell'aria.

...Toše Proeski & Gianna Nannini

Image Hosted by ImageShack.us

******

...tu sei la musica in me
Inizio a raccontarti un po' di me, se mi ascolti capirai
Quando sogno e' un po' piu' facile, stare bene, stare insieme e sorridere

Sei melodia la mia armonia, che mi canta nella testa
La voce tua da sola sa legarmi, avvolgermi, mi porta da te
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Se sento il mio brano che, mi spinge a pensare a te
Tu sei la musica in me, e vive dentro di noi,
Ci portera' dove vuoi, perché tu sei la musica in me,

E' sei come se fossi sempre qui,come un sogno, sei una cosa, inspiegabile
Canto parole che mai e poi mai, ho ascoltato, che tu sai comprendere
Questa e', complicita', saper capire chi ti e' accanto
La voce tua rivive in me e sento che ci sei

Se sento il mio brano che, mi spinge a pensare a te
Tu sei la musica in me, e vive dentro di noi,
Ci portera' dove vuoi, perché tu sei la musica in me,
Cantiamolo insieme dai... quello che sentiamo ci parte di noi
E' nella realta' nascondere non si potra' mai
...tu sei la musica in me
Se sento il mio brano che, mi spinge a pensare a te oh..
Tu sei la musica in me, e vive dentro di noi,
Ci portera' dove vuoi, perché tu sei la musica in me,
… tu sei la musica in me


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


E FUORI E' BUIO

Ti ricordero' in ogni gesto piu' imperfetto
Ogni sogno perso e ritrovato in un cassetto
In quelle giornate che passavano in un' ora
E la tenerezza i tuoi capelli e le lenzuola
E no, non piangere che non sopporto le tue lacrime
Non ci riusciro' mai
Perché se sei felice
Ogni sorriso e' oro
E nella lontananza perdonandoti ti imploro
E parlero' di te
E' solo che…

Che quando non ritorni ed e' gia' tardi e fuori e' buio
Non c'e' una soluzione questa casa sa di te
E ascoltero' i tuoi passi e ad ogni passo staro' meglio
E ad ogni sguardo esterno perdo l'interesse
E questo fa paura
Tanta paura
Paura di star bene
Di scegliere e sbagliare
Ma cio' che mi fa stare bene sei tu amore

Ho collezionato esperienze da giganti
Ho collezionato figuracce e figuranti
Ho passato tanti anni in una gabbia d' oro
Si forse bellissimo, ma sempre in gabbia ero
ora dipendero' sempre dalla tua allegria
Che dipendero' sempre solo dalla mia
Che parlero' di te
E parlero' di te
E' solo che…

Image and video hosting by TinyPic


Che quando non ritorni ed e' gia' tardi e fuori e' buio
Non c'e' una soluzione questa casa sa di te
E ascoltero' i tuoi passi e ad ogni passo staro' meglio
E ad ogni sguardo esterno perdo l'interesse
e tanto ti amo
che per quegli occhi dolci posso solo stare male
e quelle labbra prenderle e poi baciarle al sole
perché so quanto fa male la mancanza di un sorriso
quando allontanandoci sparisce dal tuo viso
e fa paura
tanta paura
paura di star bene
di scegliere e sbagliare
ma cio' che mi fa stare bene ora sei tu amore
e fuori e' buio
ma ci sei tu amore
e fuori e' buio

...Tiziano Ferro...

ipak nije sve tako sivo


filozofija...teška filozofija, ništa drugo
petak, 18.01.2008.

koja nostalgija...rrrr! prvi tjedan iza nas...nerviraju me što su nas odmah počeli bombardirat...hm da im dokažemo vlastitio "zlatno" znanje! dižu mi tlak! Sve u svemu ipak je taj grozni tijedan prošao! I dalje se nemogu zbudit kad mi sat zvoni, premještanje svakih pet minuta ničemu ne vodi...rado be se vratila svom starom običaju..."spavanje do daljnjega...hvala i laku noć" šmrc :(
Moram si nekako zabit u tu svoju glavetinu da moram prihvačat pravila "školskog života"...tješi me jedino što nisam jedina što me me muči taj problem...ima nas dosta! Još se pitam dali su mi ti praznici dobro došli;
došla sam do tih čudnih navika:
počela sam pratit zabranjenu ljubav (uvijek sam tvrdila da ta serija nema kraja...ali sad svake večeri pred ekranom, baf)
počela sam slušat taljanski punk (mogu se odmah ubit)
u zadnje vrijeme sam zavoljela jednu narodnjačku pjesmu (a to da ne komentiram)
na msn-u počela dodavat kontakte koje nemam pojima tko su (inače sve brišem s onima kojima ne progovorim ni riječ)
šopam se gumenim bombonima (želja za šečerom je sve veča)
skoro se rasplačem kad vidim toška u novinama ( e to treba da vidite...haha)
počela gledat srpske i švabske tv kanale (neznam zašto)

mogu samo reći da sam u nekoj čudnoj fazi (iako se nebi reklo)...valjda na mene utječe to vrijeme...booooo...

i vidite da taj post nema smisla...
prepuštam se svojim besmislenim baljezganjem...čeka me teški dan


Image and video hosting by TinyPic


pospana sam do bola...umorna sam! sve me tako guši...rado bi se zavrnula ispod pokrivača i zaspala u duboki san. Magla me osiromaši, izluđuje...problemi se neprestano stvaraju sami od sebe...rado bi se bacila u prazninu tako da nikad ne dodirnem dno...misao da se moram penjati, penjati i penjati...najrađe da se nikad nisam rodila. ništa...samo prljavi zrak u tom mozgu...kvragu, treba mi kisika. ošamučena...pijana... i nerealna...to je ono što osjetim, ništa drugo!
* opet ja sa svojim pesimizmom



| 32 | Komentiraj | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.