...al vrcnut će iskra!

četvrtak , 19.02.2009.

nije samo bruno bušić bijo zloguki prorok za svoj narod, vego je i velki tin ujović slično proreka o svome rodu, ali sotin da je on tomen narodu pridvidijo i konačno izbavljenje iz teški kušnji u koje je svojon krivnjon bijo zapa.
tako pisnik, pripun vire, nade i ljubavi za njeg, vako zbori:


...Al vrcnuti će iskra iz vašeg kremena!
Ja vjerujem, ja znam! Ta zar da uzaludu
sve žrtve vam i mučeništva budu?


ove riči, u boga se uzdan, obistinit će se posvema i dokraja, jer je ovi narod unatoč mnogomu lutanju, zaslužijo bolju sutrašnjicu nego li mnogi u njegovu okruženju, pa i šire.
ovi narod će izać iz magle koja ga okružuje ka šta je izaša iz dima crljenoga šta ga je kroz desetlića okruživa.
uvik se je našlo časni sinova rvacki koji su mu stali na čelo i izveli ga na sunčane proplanke slobode i samosvojnosti.
tako će, pure mi i kiselne, bit i ovoga puta!

mislite li vi drugovačije?!



Image Hosted by ImageShack.us



Hrvatskim mučenicima


O gdje je plod od vašeg slavnog sjemena,
i da li kojim rodom krvca vaša rodi!
Jer roblje još smo, snjiuć samo o slobodi,
dok smrt je blizu gluha našeg plemena!

A kukavan je Hrvat novog vremena,
te pušta da ga stranac k stalnoj smrti vodi.
Ne opiruć se klanju - krotko janje - hodi
i ne zna zbacit groznog ropstva bremena.

Al vrcnuti će iskra iz vašeg kremena!
Ja vjerujem, ja znam! Ta zar da uzaludu
sve žrtve vam i mučeništva budu?


Da, roditi će rod od slavnog sjemena!
A ako neće, sam ću zazvat pakla vatre
da spale sve, i grom da ropski narod satre!


Tin Ujević



...od bukare

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.