novi libar: rat za duše naše dice - m.o'brien

četvrtak , 22.01.2009.

Image Hosted by ImageShack.us


ko je majkl obrajen i šta znamo o njemu? znamo da piše debele knjige, da je iz kanade i da voli rvacki narod i da mu je toji narod čudo puta bijo inšpiracija za njegove romane.
evo se počela prodavat nova knjiga otoga velikoga pisca. knjiga nosi na sebi naslov "rat za duše naše dice".
ja ću je siguro kupit, a kad je pročitan unda ću van reć kakva je. sami naslov već nan govori u kakvom vrimenu živimo i kako oko nas ima puno zala šta se zaliću na našu dičicu.

od urednika katolčkog časopisa šta se zove mi, san dobijo mejl u kojome je ponuda zatu knjigu i mala slija di se vidi kako ona izgleda po danu. a ako kontate da će van u ničemu pomoć i ako ste od čitanja tute doli van je broj televuna i otres, pa naručite.
ništa vas ja ne nagovaran.



Image Hosted by ImageShack.us



NOVA KNJIGA
(14X21) meki uvez 234 str
CIJENA: 100,00 + poštarina za dostavu
NARUDŽBE: trecidan@trecidan.hr
098/ 9600 917


IZ SADRŽAJA:

SMRTNI NEPRIJATELJ MOJE DJECE *NOVA NEPISMENOST * INVAZIJA NA MAŠTU * SIMBOLIKA OKULTNOG * PAPA BENEDIKT I HARRY POTTER * O TOLKIENU * RAZMIŠLJANJA O INTERNETU * SAVJETI ZABRINUTOJ MAJCI * BUDUĆNOST, PARANOJA I «STRIČEK» WALT * HOĆE LI LJEPOTA SPASITI SVIJET? * KAKO ČUTI RIJEČI ISTINE * ČEDNOST U KULTURI BESRAMNOSTI






evo nikoliko redova o našome piscu:

Michael D. O'Brien, poznati suvremeni katolički pisac, esejist i slikar rođen je 1948. godine u Ontariu u Kanadi. Urednik je «Nazareth Journala», katoličkog obiteljskog časopisa i autor brojnih knjiga koje su prevedene na razne jezike, uključujući i hrvatski.


a tute je i nikoliko ulomaka iz nikoga itervuja šta ga je da za katolčku novisku genciju u bosni. toji su mi ulomci bili nako najzamljiviji pa san ji ja spomoću nikolko klikova mišon primistijo navi blog da i vi to morete pročitat a ne samo braća u bosni. eto san i navejo oklen mi pa je pravda zadovoljena.


slidi itervuj s piscon:


-----------

Možete li nam reći kako nastaje jedno Vaše djelo?

Pišem intuitivno i izbjegavam mehaničku konstrukciju. Radije nastojim surađivati s milošću Božjom. Kako se priča počinje graditi u mojoj mašti, tako odmah zapisujem na papir. Kasnije ju onda pažljivo uređujem. Pisanje je težak posao koji zahtijeva strogu disciplinu. Ne mogu samo imati umijeće ili samo inspiraciju. Mora postojati oboje. Molitva i sakramentalni život poboljšavaju taj proces. Mnogo vremena posvećujem molitvi dok radim na nekoj knjizi. Svaki dan molim Duha Svetoga da mi podari inspiraciju za taj dan. Tako dok sam pisao roman „Otok svijeta" molio sam se bl. Alojziju Stepincu, a i mnogi Hrvati su molili za mene.

Gdje nalazite inspiraciju za pisanje?

Inspiracija mi gotovo uvijek dođe dok se molim i dok razgovaram s Bogom, iako često u tom trenutku uopće ne mislim na pisanje. To se najčešće događa nakon blagovanja Euharistije. Mislim da je to tako jer u tim trenutcima moj um je utišan, a moje srce i duša su otvoreni te mogu primiti milosne darove.

Možete li nam reći koliko Vaša osobna vjera utječe na vaš rad?

Meni osobno vjera je temelj svemu. Ona je više od intelektualnog prihvaćanja doktrine. Uz to prihvaćanje doktrine, Isus zahtijeva od nas promjenu naše cjelokupne osobnosti, uključujući srce, um, dušu, duhovni život i kreativne darove.

Sva Vaša djela sadrže iskustvo duboke ljudske patnje, ali istovremeno nose i poruku ljubavi i nade. Možete li to malo prokomentirati?

Patnja nas stavlja na kušnju. Sve vrste kušnje prisutne su svuda oko nas, a na nama je da odaberemo. Možemo odabrati ostajanje u tami i očaju ili možemo upraviti svoj pogled u veličanstvene probodene ruke koje nas pokušavaju zagrliti. Ljudi veoma trebaju živog Isusa koji čezne da mu dođemo, da otvorimo svoje srce Njemu. On je Ljubav sama. Ali, ljubav se nikada ne nameće. Ona poziva.


-------------------------------------------------

pe.es.

ovo mi je uvik začudno bilo: ispo svake piščove slike bi pisalo da je pisac OBRIEN, štabise reklo da je obrijan ponašku, a on, brate mili, zabradatijo koda nije ni čujo za žilet!?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.