potraga za srećom

četvrtak, 29.03.2007.

Dugo nisam ništa napisala...kao da netko čita,heh. Bila sam dosta loše...još uvijek sam. Neznam šta mi je. Nekako sve čekam da prođe, ali ne prolazi. Teško mi je navečer zaspati,a ujutro se ne mogu ustati iz kreveta, jer nemam se čemu ustajati...samo svom jadnom životu. Žderanje i povraćanje.....da,opet sam na tom putu. Pokušavam ,ali ne uspjeva mi. Svaki dan je izgubljena bitka, bojim se da ću ovaj rat(život) završiti kao gubitnik. Jesam zato stavljena na ovaj svijet, da se mučim? Jer ne uspijevam,očito , naučiti to što netko od mene traži da naučim, ako ćemo gledati s neke duhovne strane. Zašto je moj put baš tako težak...možda bi netko drugi znao odživit ovaj moj život drugačije, možda ja imam krivi pristup...neznam.
Razmišljam da nazovem psihologa, da odem na razgovor, iako ne vjerujem u takvu vrstu pomoći....mislim, nije to vjera da moram vjerovati....ali ljudski um je toliko abstraktan još uvijek, da je psihologija=religiji. Moram vjerovati da mi pomognu.
Nabaviti ću si macu. Našla sam prelijepu vrstu mačaka na netu, zovu se egzota mačke ili exo mačke, to je vrsta perzijskih mačaka, ali sam kratkom, odnosno polukratkom dlakom. Preslatke su. Zaljubila sam se na prvi pogled. Do sada sam uvijek spašavala mace sa ulice, i sve su mi pogunule:-(, vjerojatno zato što te obične mace vole lutat okolo pa uvijek stradaju. Zato sam se ovoga puta odlučila za "kućnu" macu. Našla sam i uzgajivačicu u svom gradu, tako da sada jedva čekam sutra da ju nazovem i saznam jel ima možda novo leglocerek
To je sve od mene za sadamah
Evo exo maca....
Image and video hosting by TinyPic

- 02:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Kao što ime bloga kaže....potraga za srećom. Nekad davno izgubljenom. Detaljnije piše u prvom postu.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic