o nama:)

ime:nikolina
nadimak:nike,kole,nikšolina...zujo
živim:u staroj mokošici
slušam:narodnjaci,
i sve naše pjesme...
VOLIM:
-narodnjake
-obitelj
-svoju sobu
-jednog....kiss
-prave prijateljenut
-the best rodicu Andreukiss(koja nažalost živi u Rijeci)
-jestinjami
-izlaskeee
-staru mokošicu
-grad
-mrvicu(fast food)
-šminku
-shopping
-svoj razredlud
i još svasta ali neda mi se pistati

NE VOLIM:
-ljude koji prave od sebe nešto što nisu
-preserante
-umisljene
-lazljive ljude
-fufice
-pokvarene ljude
-živčaneeee ljude!!!!
-neke osobe!!!
-školuuu...itd...



ime.alena
idem u:8b razred ..naj lud
zivim:u dubrovniku...

VOLIM:
*marilyn manson
*obitelj, prijatelje..
*jesti..yesyes
*promatrati zvijezde..ooh da..
*triciu
*crveno..
*slusati music..
*..izlaske u grad..
*starke, vansice..i marte..
*nekogacerekcerek
..i tako to..

NE VOLIM:
*neke osobe posebno...grr..
*umisljene, preserante..
*fufe..
*ljubomorne. lazljive..
*ljude koji VOLE GLUMITI
*..i tako to..

SLUSAM:
*ugl metal, i shock rock..
naj naj:
marilyn mansoncerek





< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUn QuEeN :)

Opis bloga

...a sta mi znamo?

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 17.02.2008.

..da mi je sada biti na pustom otoku s hmm..hmmm..

...evo dosao i red na mene da pisem post...pa evo ja (alena)
da napisem stogod..thumbup
..mmmm sada sam se sjetila ovaj gore naslov!-vidite ga?
oke.. e pa odgovor je sa: carter jenkinsom..cerekcerekcerekcerek
znate njega? onaj lijepi glumac..sto ja znam 16god..
..visok lijep..
..ma savrsen..a sto da kazem..?cerekfinonjamifinonjamicerekthumbup
..u mene ovih dana dosada..gledam neke tamo
debilne filmove..visim za kompom..bangheadbangblabla
..nisam mislila da cu ikada ovo reci ali nedostaje mi skola!eekyes..yes..znam da zvuci cudno ali nisam bila u skoli ima 5 dana..
..nisam gledala drame po skoli..kojih uvijek ima..thumbup
..ma dobro sto da ja josh napisem..
..nego ..bye!
pozz & kiss svima!mahwavemahwavemahkisskiss



| DoN't HuRt Me (81) | HuRt Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.