POTPIS NAKIT

TRADICIJA ILI...

Sva sreća pa smo se otarasili štednjaka na drva (tzv. šporeta) i prakljača za rublje (tj. veš) i sad s guštom možemo stvari poput ove ogrlice zvati etnom. Sumnjam da bi se ijedna žena toliko radovala 'čudima tradicionalne tehnologije' koliko ovakvoj ogrlici.
Image and video hosting by TinyPic

27.03.2009. u 08:47 | 0 Komentara | Print | # | ^

CEDAR, ŽAD I POTPURI

Žad! Ali nije sam. Društvo mu prave fimo masa, potpuri (suho cvijeće) i eterično ulje cedrovine. Ruke mi još mirišu na cedar. Eh, bar da se fimo ne mora peći, kolači bi mirisali na orahe, cimet ili čokoladu, ovako...na cedar!
A što se žada tiče, kažu još i da je to kamen poštenja. Istina je - ja sam se s ovom ogrlicom pošteno narad...namirisala.


Image and video hosting by TinyPic

20.03.2009. u 08:32 | 1 Komentara | Print | # | ^

UKRAS ZA KOSU

Odmah nekako iza korizme, sezonski, počinju narudžbe ukrasa za kosu na vjenčanjima. Mladenke, kume, djeveruše, tetke… Još mi nije nitko od svirača naručio nikakav detalj, al` ako naiđu imam spremno i za njih pokoju sitnicu.
Neki dan došla mi je djevojka iz Novog Sada s narudžbom. Kaže da je pretražila sve u bivšim granicama i nigdje nije pronašla adekvatan ukras za kosu. Pošto je vjenčanica bila u starinsko-klasičnom stilu predložila sam joj cvijet od posrebrene žice, filigranske kuglice i klasične biserne perle.
Image and video hosting by TinyPic

06.03.2009. u 10:40 | 0 Komentara | Print | # | ^

HOĆU!!!

Svakoga dana u isto vrijeme prolazi par ispred radnje. I svakoga dana u isto vrijeme on nju pita:
- Hoćeš da ti kupim ovdje nešto?
Ona samo slegne ramenima. Možda je sramežljiva, možda se boji,a možda su samo svježi po ljubavničkom stažu.
I tako iz dana u dan.
- Hoćeš da ti kupim ovdje nešto?
- (slijeg…)
Bio je četvrtak. 16 sati i 14 minuta. Biometeorološka prognoza čudna, sunce poprilično nisko, a niz ulicu se približavao poznati par:
- Hoćeš da ti kupim ovdje nešto?
- Hoću!!!
Dečko je samo produžio. I nastavio pričati o pizzi s četiri vrste sira.
To što sam ja ostala zbunjena i nije neko čudo, ali cura… Samo me tužno pogledala kroz izlog. A možda je htjela neki od ovih broševa.

Image and video hosting by TinyPic

04.03.2009. u 08:14 | 0 Komentara | Print | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

UNIKATNI NAKIT

Linkovi

POTPIS WEB
POTPIS blog 2
Blog.hr

e-mail

cro.potpis@gmail.com