kolovoz, 2015 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Opis bloga

Linkovi

Potato Psychocoach
23.08.2015., nedjelja
nepristojna vecera
Iscezavanje jednog svijeta u kojem je sve dozvoljeno pod velom tajni koje se pak mogu prenositi samo na ezoterican nacin i u smislu eksplorativne umjetnicke inicijacije kako bi zadrzale svoju djelotvornost i moc, odvijalo se paralelno sa oslobadjanjem tijela koja se danas sepure prostodusno kao sto su se sepurila u 17. stoljecu.
Saznanja o seksu tako vjerovatno nikada nisu bila dostupnija, ali je primijetno da je zadovoljenje tjelesne zudnje svedeno na puku biolosku potrebu kakva je glad. Necija analogija po kojoj seksualno zadovoljenje proizvodi nove ljude kao sto zadovoljenje gladi proizvodi govna me nasmijala do suza.
U mojim pastoralnim mastanjima uzivamo u nekakvoj prefiguraciji Arkadije.Toma me vozi na civarama punim djeteline koju smo nabrali pod vojvodjanskim suncem. Prvi put mu pokazujem grudi na kojima mi ostavlja trag njezan poput sluzavog traga puza, negdje medju visokim suncokretima. Poslije ga vezem za jarbol kao Odiseja! Ne, poslije slikamo temperama na svjeze opranom carsafu i on mi krsti tijelo vodicom iz Save...ispijamo vino iz pehara na podu zastrtim kesama za smece i lijepim mu medom ruzine latice na celo, jasemo konje i vajamo u glini.
Toma misli da to nije zakukuljeno, ali me uvijek napomene da on nije ni Roden ni Picasso, ni Paganini ni Flaubert - nije uopce umjetnik, a koji su iz nekog razloga u mojoj svijesti donedavno bili mjerilo talenta za zavodjenje s primjesom perverzije.Kada se profesor sa akademije umjetnosti otvoreno i javno udostojio da me zove na veceru, shvatila sam da je senzibilitet ovdasnjih umjetnika dovoljan da s njima mozete birati kvalitetan janjeci but u mesari, ali nikako i nesto vise.
- 00:25 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.