kolovoz, 2015 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Opis bloga

Linkovi

Potato Psychocoach
19.08.2015., srijeda
kozmetika za krompir
Sasvim slucajno sam bila primorana da pogledan snimak na Youtube-u kojeg je snimila i postavila moja polusestra, a koji je izazvao opste odusevljenje u mojoj prilicno disfunkcionalnoj porodici. Snimak se tice dekorativne kozmetike i po uzoru na trendove globalog sela naslovljen je Seven beauty sins.
Nije mi bas najjasnije zbog cega je pobrao tolike simpatije u porodici, kao ni zbog cega ona pravi snimke u kojima istice svoju pohlepu za najskupljim karminom ili zavist na nekoj pegli za kosu, ali pretpostavljam da bi pakao za one koji su u mnogo gresni u tom smislu nalikovao prodavnici kozmetike za zrelu kozu koja bi se po uzoru na jednu takvu u Svajcarskoj zvala - Kozmetika za krompir.
To je bila i moja prva asocijacija kada mi je danas urednica novina poklonila intenzivno ljubicasto sjenilo za oci kao mali znak paznje donijet sa dalekog putovanja ili kao nekakav znak zenske solidarnosti, udruzenosti, osvijestenosti, ne znam. U depresiji sam zivjela kao krompir u zemlji i sada evo - izgledam kao krompir.
Vjerujem da bi se u mom slucaju Toma odusevio kada bi me nakon dugog vremena paklene hikikomorijske depresije vidio lijepo nasminkanu, a porodica bi, ako nista - opet bila odusevljena povezujuci promjenu sa nadnaravnom utjecajnosti onog Youtube klipa. Donijela sam tako odluku - od sutra cu ponovo da se sminkam. Zbogom depresijo- meaning of life is to grow(l)! Motiv je pak, u povjerenju, samo da vidim kako bi kozmetika utjecala na moj novi pustolovni zivot.
- 21:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.