srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

...malo o menni...

....Ja sam adriana...Imam 16 godina,iam najsvit decka na svijetu...I najbolju frendicu Valentinu...
...Upisala sam skolu Likovne Umjetnosti,Dizajan i Grafike u Zaboku i sad sama sebi drzim fige da ne na najebem
jer sam iz osovne izasla sam toliko malim znanjem da to nije normalno...Ma ko ga fucka...Bitno da sam ja upala...Heh...
...zivim sa starom,dosadna vjestica koja ce sve ucinit da mi zagorca zivot...Prije sam se zamarala,sad kroz jedno uha unutra kroz drugo van :)
...onda...kaj da vam velim...
...OBOZAVAM plesat...OBOZAVAM crtat....OBOZAVAM svoj mali stan... OBOZAVAM svog decka...OBOZAVAM svoje nove crvene starke...OBOZAVAM ovaj svoj mali svijet kolko god on bio sjeban bio...i na kraju OBOZAVAM svoju frendicu...
...i OBOZAVAM svoju M*E*T*A*L* mjuzu... :)


...ona...AdriAnA pLuKaVeC...

¤ ima sweet sixteen :)
¤ račica je po horoskopu
¤ sretno je zaljubljena
¤ obožava plesat i crtat
¤ fascinirana je time koliko moze odignorirati neke stvari ili ljude :)
¤ fazanka je :) ...prvi srednje...kme
¤ plavooka je crnka :)
¤ visoka tek 174 cm...
¤ kmeči iz navike
¤ obožava filozofirati
¤ komplicirana je
¤ sretna je i s običnim sitnicama
¤ samo pokušava ostvariti svoje snove
¤ optimist je unatoč svemu


...malo o Valentini...

¤ ima 15...hehe...ja sam starija!!!
¤ bikica je po horoskopu... s rogovima naravno!headbang
¤ fascinirana je razmjerima vlastite gluposti headbang
¤ cvilindreta u praxi blabla
¤ u teskoj je depresiji jer joj je omiljeni diskac izgorel do temelja puknucu
¤ pesimist je UNATOC SVEMUUUUUU!!!!!!!!
u povjerenju... malo mi je cudna u zadnje vrijeme,ima 20 izmisljenih prijatelja s kojima prica svaki dan,pokusava plivati na podu,na suhom naravno (a zamislite si sad,na moru smo,kaj ce sad????),u 4 ujutro se digne i na sva zvona vice:dobro jutro,kakav diiiivan dan!!!! nosi bedz na kojem pise JA SAM RETARDIRAN sretan ...prica s olovkom i vice kako su se njezini plisani medeki urotili i da ce izvrsiti atentat,zabija se u zidovu sto me osobito plasi jer su moji zidovi od knaufa headbang...u zadnje vrijeme narocito se pravi da je telefon te vice:Gospodine za kvar je kriva trafostanica!!!!
sretansretansretansretansretansretansretansretanroflroflroflroflroflroflrofl
NIJE NORMALNA AL JU JOJIM!!!!!! nothing personal tinchek!!!!roflsretansretansretan
TINA ŠALIM SE!!!!!PUSEK kiss

...MALO O MOJOJ MAZI... kiss
*...ime svevisnjeg je NeNo...svit cerek
* idealan je za nosenje Tincice na drugi kat u njen stan te drzanja glave kod povece kolicine blju blju votine kada ona nije u stanju reci kako se zove zbog najdraze joj votke konzumirane u prevelikim kolicinama te popratnih sastojaka bangsmokinlud
* ljubi ljubi ljubi me voli voli voli me kisskisskiss
* tina se pocinje sluzbeno pocinje brinuti za njegovo seksualno opredjeljenje zbog toga kaj mora skrivati sve medeke u kuci kad on dolazi beljrolleyes
* IMA AUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
sretansretansretansretansretansretansretansretansretansretansretansretansretansretansretansretan
* ima dva peseka kojih se izrazito bojim!
* lud od zaceca!sretan
* obozava motore i mene bi bez problema zamjenio za novu mećku rofl
* ima Hondu NSR125...preslatka je a tek on i motor skupa yes
* ima najljepse plave oci na planeti... kiss
* a tek tijelo... hmmmm cerekcerekcerekcerek
...ukratko...on je frajer kakvog bi svaka cura pozeljela za decka....duhovit,full simpa...zvrk...nema mira ni jedne minute and I Like It..sretan ...ima motora ja ih obozavam sretan ima suuuper starce sretan i on je frajer kakvog definitivno ni jedna mama nebi pozeljela za zeta al kad bi ga upoznala bila bi odusevljena!kisskisskiss

...samo za tebe...NeNo Volim Te...

Ponekad pomislim
kako ti nikada nisam dovoljno savrsena
onako kako zelim...
Govorim o svojoj ljubavi...
Mozes li osjetiti koliko toga zelim reci...
Koliko zelim sebe smjestiti
u sasvim male,dvije sicusne rijeci...
Razumijes li iskren govor moga srca?
Prepoznajes li istinu koju ti darujem?
U svakoj svojoj misli,
vjerujes li da postoji,
da smo je dotaknuli...
Koracajuci zajedno...
Sasvim slucajno i ne htijuci
LJUBAV JE PRONASLA NAS....
Ne pokusavam se braniti od dodira tvoga bica...
Uzimas me cijelu ...
Nestvarnom lakocom...
Istina...
Volim te...
Zelim te...
Prepustam ti se....
Onako kako nikada nisam...

:)

hello...
ljudi...sex produzuje zivot a cigarete ga skracuju...yo...raditi i jedno i drugo jamce dug zivot...sa sexom dobijes na zivotu neki bonus,sa cigaretama to oduzmes i svakak ti ostane onoliko zivota kolko si ga imao u prvom planu...
te teorije se vrijedi drzati...kiss
Ljubav?to je gadna stvar...osobito ak nemres bez te osobe zivit...ko ja bez svoje maze...
Zivot bez riskiranja?ne dolazi u obzir...zivot je JEDAN,ZIVI PUNIM PLUCIMA thumbup
Starci?u mom slucaju samo stara...al dodje ti ko da ih je troje a ne jedna...ma ...kroz jedno uho nutra groz drugo van...sretan
Marihuana?definitivno da...dobro je svako malo priustit si malo dobrog smijanja...roflsmokinsmokinsmokin
Narkomani?dalje od mene!!!!
Mjuza?za van definitivno RAVE PARTYI partya ovak...metal...punk...rock....bang
Cajke?vjerujte imala sam fazu al jaaaako kratku dok sam znala izlazit pa malo zalutat u narodnjacki klub pa flasica preletjela kraj glave pa pustila cajke k vragu...ubila sam cajke u poojam...
Furka?nis odredjeno...volim se sredit,ono,hrpa narukvica,starkice,trapke i neka majcica i malo tusa oko ociju...ne vucem bas na neku metalku...ono...prevec sam pozitivna osoba za darkera...hehesretansretansretansretansretansretansretan
Sex?oooo daaaaaaaaaa,jos vise kad ti je decko dobar u krevetu sretansretanbeljnut:



...definitivno...ObOzVAm...
H.I.M. ...the best song... hmmm...Join Me in Death...i...You Are The One...ma sve su the BEST...
Within Temptation ...definitivno...Frozen...
Evanescence ...hmmm...Hello...
Linkin Park ...sve su najbolje...mozda mogu izdvojit Given Up...i...Numb
Nightwish... paaaa...Nemo...i....Amaranth
paaaa slusam...
Bon Jovi...najbolja...Always...i...Thank You For Loving Me
Prljavo Kazaliste...najbolja je ZBOG MENE NE PLACI...i...Ma kog me boga za tebe pitaju...
aaa kad sam u kurcu zbog ljubavi,decka...bilo cega slicnoga onda definitivno Celine Dion...najbnolja je... Its All Coming Back...i...Your Angel...
pekmezasto znam al jbg...

...pOZdRaVLJaM OvE pErSoNiJaLKe...

Tinu cool
Bad Guya kiss
Zozzya bang
Katarinucerek
Pecaka rolleyes
Palcicu smijeh
Lolu zaliven
Zvezdaheadbang
Teu zujo
NeNu kisskiss
Groma laze
Pudlicu party
Gorija headbang
Tomorada cerek
Piska lud
Nelu puknucu
Damjana cerek
Kiku zubo
Mateu lud
PUSAM VAS SVEEE!!!!kiss

 

[utorak][22.07.2008.]

DoSLa nA MorE ZiVa i zDraVa!..i VIJEST DANA!!!!

...vec kad sam pomislila i bacila se u bed radi toga da necu vidit svoju malu mazu 11 punih dana jer sam na moru crycry...Danas sam stigla i vec mi fali crycrycry... Sva sreca kaj sam lezala kad me nazval i obznanio mi da ce on svoje dupe dovuc u Malinsku,tu di sam na moru na vikend...joooj...skoro me strefilosretansretansretanisad sam ja najhappy na svijetu nutroflsretansmokincerekcerekcerek ...a razlog s kojim je pokril objasnjenje zakaj bude dosel je citiram:Pa moram i ja vidit tu mlaku! rofl Ko da nije jednostavno rekel da nemre zivit bez mene i to je to???sretan joooj MUSKI!!!!bangbangdeadbang ...ma znam ja da on mene obozava,vidi mu se u tim najljepsim plavim okama na planeti sretanbeljnutnaughtycerekcerekcerekcerek...joooj...bas sam si njonjava sad cerekcerekcerekcerekcerekcerek...a jos bolja vijest je da sam na moru kak sam vec napisala sa besssst frendicom (sretansretansretansretan) i starom (rolleyesrolleyesrolleyes smola ziva al ok!!!),i da smo u apartmanu ja i Tina dole u jednom a moja stara iznad nas...sretan...sto znaci da se mi mozemo zakljucati,tako da moja mamica nema pristupa dok cemo mi imat "DOTICNOG GOSTA" u MOM krevetu naravno cerekcerekcerekcerekcerekcerek...a za potrebe sile tu se nađu balkonska vrata,a u prizemlju smo sretan kud ces ljepse!!!sretansretansretan joooj...fakat JEDVA CEKAM DA GA VIDIM!!!tek sam danas dosla i vec mi fajjjjjiiii...cry ...Ljudofi dragi moji blogachi to vam je sve za danas sretansretansretan Ciaao!!!!



[ 1 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.