Fly me to the moon

17.12.2006., nedjelja

Obavijest svima zainteresiranima...

Dakle, dugo me ne bijase, a sada se vracam sa jednom, ajmo to tako reci, informacijom.

U srijedu, 27.12., taman kad se svi oporavljamo od enormnih kolicina ica i pica unesenih u sebe proteklih nekoliko dana, odrzava se humanitarni koncert pod nazivom "Budi mi prijatelj". Koncert organizira zagrebacki Centar za autizam, a odrzava se u klubu Sax (Zgb), sa pocetkom u 20 sati. Nastupaju Zak i Ivana sa gostima, ali nije toliko bitna glazba koliko je bitno to da se dodje i sa samom kartom (30 kn) i sa svim popijenim picima, pomogne djeci iz Centra za autizam u poboljsanju kvalitete zivota tokom cijele godine.

Osobno bi mi bilo drago da dodjete, da popijemo nesto i da zajedno pomognemo djeci.

Tko je ikada gledao Kisnog covjeka, znati ce o cemu pricam.

Voli vas
Poslovna
- 20:47 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

"Svatko je lud na svoj nachin", reche vjeverica i skochi sa drveta


I ja svog konja za trku imam!

hit counter code

Linkovi

Fly Me to the Moon
(Bart Howard)


Fly me to the moon
And let me play among the stars
Let me see what spring is like
On Jupiter and Mars
In other words hold my hand
In other words darling kiss me
Fill my life with song
And let me sing forevermore
You are all I hope for
All I worship and adore
In other words please be true
In other words I love you

Moje preporuke

Smjeskica :) - jako, jako simpatična zenska
Pepeljara - uvijek me nasmiju njegovi komentari
Suzette - slatki postovi :)
Alien - svemirac ko svemirac
Zlocesta - pravi vragic :)
Candy - girls just wanna have fun ;)
Mafija - ovo se svijecom trazi
Skorpac - covjek koji misli da sam ja jako ozbiljna...
Zeppelin :) - sve sto niste znali o Zeppelinima, a zanima vas
Škropec - poezija za moju dušu
Divlja curica - tocke, crtice, tocke
Mandarinica - svakodnevne price iz susjedstva
Riba Fish - legenda medju nama
Poslovni_decko - moj muski ekvivalent :)
Teety - nesudjena zagrepcanka :)))
Maštanja
Rosemary - ali bez bebe :))
Jani - čista anti-stres terapija
Samsung lady - otrov se cuva u malim bocicama