studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

me...

Zovem se Nikolina, za prijatelje Nina.
Imam 13 godina, navršila sam ih 7.11.
Idem u 7.b razred i živim u Pregradi (to vam je tam gore negdi).
Slušam Evanescence, Linkin park, Avril Lavigne, Fall out boy....
volim gledati TV, pjevati kad me niko ne čuje pjeva, dobivati poklone,čitati o tuđim problemima, svijetlo-plavi orbit fino, svoju obitelj i prijateljekiss,...
Ne volim: učiti, čistiti, razmažene i umišljene ljude burninmad, cajke....
želim: "da uđemo u europsku uniju" rofl ni sama neznam kaj....








Linkovi

Blog.hr- napravi si blog
YouTube
moj blog s dizajnovima
ChiTaM:
AdornA
punkerica14
¨¨¸¸¸¸not perfeckt¸¸¸¸¨¨
thedarkknightkik

utorak, 27.11.2007.

ups... prozor ;)

vidite naslov, pa jučer u školi me jedna cura pogodila s pernicom u glavu zujo, pa sam ja iz zejebancije htijela nju. Pa kak se ona sagnula moja pernica je "slučajno" laze pogodila prozor. dobro da se nije razbil, pa je onda nastala tišina u razredu i naravno učiteljica se kratko derala na mene.... kaj bi ja, nije se smijela sagnuti wink. sad mi je u školi dobro, pri tome ne mislim na ocjene, po cjeli dan se zajebavamo i krepavamo od smijeha, ko danas na matematici... rofl Marina, Vedrana, Matija i ja smo se razgovarali o nekim parfemima, pa kak budemo u osmom razredu dobili seksualni odgoj, možda sad vama nije to niš smiješno, al trebali ste biti polak i slušati zubo
zadnjih tjedana sam nekak sretna, u sebi ispunjena, ne zaljubljena... kaj si ja mogu kad u mojoj školi nemam nikoga zgodnog... idem ja da vas više ne gnjavim...
evo vam jedan test inteligencije.
P.S. ne gledajte unaprijed, samo uzmite papir i olovku.
1. Ako legnes u 8 sati i navijes sat da ti zvoni u 9 sati, koliko ces spavati?
2. Da li u SAD postoji 25. prosinca?
3. Ako imas u kutiji samo jednu sibicu i ulazis u mracnu sobu gdje se nalaze: petrolejka, plinska svjetiljka i pec na drva sto ces prvo zapaliti?
4. Neki mjeseci imaju 30, a neki 31 dan, koliko mjeseci u godini ima 28 dana?
5. Sto pise na kovanici od tri kune?
6. Lijecnik ti da tri tablete da pijes jednu svakih pola sata. Koliko ces dugo piti tablete?
7. Sanjas da si u tamnom tunelu, s jedne strane dolazi vlak, a sa druge zmaj. Sto ces uciniti?
8. Sto je bilo prije 1945. godine? 9. Da li je moguce covjeka sjeverno od New Yorka pokopati zapadno od Missipija?
10. Da li je moguce u SAD-u vjencati se sa sestrom svoje udovice?
11. Ako bacis crveni kamen u Crno more, sto ce se dogoditi?
12. Ti si mi sin, a ja ti nisam mama, sto sam ti ja?
13. Ako se covjeku odsjece desna ruka, koliko mu prstiju ostane?
14. Avion se srusio na kanadsko - americkoj granici. Gdje ce se pokopati ranjenici?
15. Koliko rodjendana ima majka troje djece?
16. Jabuka ima tri grane, svaka grana ima tri grancice, svaka grancica ima tri ploda, svaki plod ima tri kostice. Koliko krusaka ima na stablu?
17. Koliko puta u toku 24 sata (jednog dana) minutna kazaljka predje iznad satne kazaljke?
18. Ako danas u podne pada kisa, moze li se za 36 sati ocekivati sunce?
19. Pijetao snese jaje na slovensko - hrvatskoj granici. Cije je jaje?
20. Koliko je 10 i 30?


Odgovori :


1. 1 sat
2. Da.
3. Sibicu.
4. Svi.
5. Nema kovanice od tri kune.
6. Sat i pol.
7. Probuditi se.
8. 1944. godina.
9. Ne.
10. Ne jer si vec mrtav, buduci da ti je zena udovica.
11. Potopit ce se.
12. Tata.
13. 15 prstiju.
14. Nigdje, jer ranjenici nisu mrtvi.
15. 1 rodjendan.
16. Ni jedna, jer na jabuci ne rastu kruske.
17. 22 puta.
18. Ne jer ce biti ponoc.
19. Pijetao ne nosi jaja.
20. Pola jedanaest.



| komentiraj... (2) | printaj... | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.