Totus Mundus Agit Historiem

utorak, 20.12.2005.

Žedan sam pameti!

Jebote blog! toliko mi je isao na živce da sam ga sada toliko i volim! ne, lažem, ne volim ga baš tol'ko... mislio sam uvijek da su to stvarno gluposti bez ikakvog smisla...mozda zato jer sam citao neke djecje blogiće, ah.. nadam se da ce mi uspijevat to pisanje, jer stvarno si moram sam sebi dokazati da nisam i toliko glup koliko se u zadnje vrijeme sam sebi i činim... stvarno sam se razočarao...mozda i nisam toliko rječit..pa cu zato mozda i odustat od ovog gubljenja vremena koje i recimo ima nekog smisla... ja sam laik u svim područjima života..mada i ta sva područja i nisu toliko razvijena koliko i mislim... poceo sam shvatati te neke stvari time što sam i počeo da se družim sa starijim osobama...jebote čekaj da si upalim mjuz -pause- evo...rolići! :)... Neznam zašto se zove poshtar, stvarno nemam pojma,smislit cu zach!
Smatram da se ovim blogom..tj čitajući ga humanoidusima" otvaraju i new horizonti, ali naravno čitajući kako-tako i normalne blogieve... ali ne i baš toliko normalne... naravno, da bi covjek iliti djete poput mene trebalo malo više kritika kako dostigao i tog nekog svog , necu rec savršenstva, vec stanja uma gdje ce pocet shvacat u kakvom mu je stanju mozak koji vjerujem ima mnogo veći potencijal nego što se i čini! Jao, ja sam ipak samo dijete i čisto sumnjam da sam toliko pametan(zasada :) da bi mogao to nesto........neznam vise sto sam poceo pisati! žedan sam pameti!stvarno jesam. Vjerujem da bi to mogao ispisati toliko bolje da bi vam zastao dah, mislim, mogao bi svako..ali sada STVARNO pišem kako mi dođe, mislim...u tom kontekstu, pa se barem nadam da ce se moje intelektualne sposobnosti povecati...barem malčice! uglavnom, znam da ce ovaj post rijetki procitati do kraja.. valjda zato jer trenutačno nemaju što raditi..sve sam ZBRK'O...al jeb'ga.. blogi me kurhac.. kao što rekoh, u tom vanjskom svijetu i jesam zaista pametan, i ljudi me poštuju, ne vrijeđaju moju pamet, traže me i za pokoji savjet, uvijek zatražim kritiku na svoja djela i ponašanja, želim valjda biti..----..
Evo, vec sad sam shvatio da u ovom postu i nisam potpuno prirodan...valjda me to jebe u glavu..ipak neki sam kurac sad o sebi i shvatio pišući ovaj post... mogu vec i danas pocet radit na tom mojem fcking egu... mozda ja ovo sranje pisem samo zato da bi mi post bio sto veci..mozda mislim da ce ga ljudi prije i spaziti, pa se mozda i 2.put vratiti i ostaviti mi koji komentar.... pustit cu ga totalno jednostavnim, bez previše nabacivanja slika i drugih pizdarija, mada ljude to privuče, ..ajd dobro, mozda se malo i potrudim...izgubit cu vrijeme..ali cu ga jednako tako i nadoknadit.
Neki bi čitajući ovaj pieceOFcrap pomisli da se pogubio..al pravi bloger ce shvatit da sam zapravo AMATER, ili još jedan bloger s talentom ali bez mnogo iskustva?!?!? :-).. moja velika mana- lako se umislim..žao mi je se,.. iako je blog samo jedan papir bez kraja na kojemu mozes samo pisati gluposti i NEgluposti u smislu__>gluposti ljudske<..
Idem se istuširat jer se osjećam prljavo od toliko bloganja.

20.12.2005. u 20:34 • 0 KomentaraPrint#


  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ćakulam, sa tipkovnicom. Na zapadu zemlje.

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

...

Image Hosted by ImageShack.us

Muškarci ne opraštaju, ali zaboravljaju.
Žene ne zaborave, ali oproste.