Trebaš pomoć?

srijeda, 28.06.2006.

Kakvu pomoć možemo dobiti, a koju pružiti?

Ovo je odgovor na pitanje koje mi je postavila AnaIII.
1. Ja pružim pomoć tako što vam odgovaram na pitanja koja vas muče. Sasvim slična stvar kao i kod help-rubrika u časopisima, samo bez plaćanja poštarine, he he! Nisam mislila na ona pitanja o dizajnovima i uređivanju bloga općenito, ali ako vas zanima nešto u vezi toga, idite na ovaj link.
2. I ja, kao i svi, nažalost, trebam pomoć, za početak, molim vas da me reklamirate kako bi što više ljudi moglo zatražiti pomoć ako im je ona potrebna, tražim li previše?




Sadako's apprentice, i ja sam o tome razmišljala i na kraju sam odlučila da je bolje pomoći trojici nego niti jednome, stoga: Tu sam!
Ali, molim vas, nemojte biti bezobzirni prema drugima pa od mene tražiti da posjećujem vaš blog i čitam cijeli post kako bih vam mogla pomoći. Molim vas, ako me trebate, napišite mi konkretno pitanje!

Bubnjaru, ako misliš na link do komentara (a nadam se da sam u pravu), kada komentiraš ispuni sva tri polja ispod prozora u kojem si napisao komentar. Podaci su isti kao i oni koje upisuješ kada editiraš blog.

Kia, preporučila sam ti onu Zelenu sirenu, meni je stvarno super!

image hosting




Svima ostalima želim zahvaliti na podršci i pozitivnim komentarima, HVALA vam svima i nadam se da ću uspjeti, a uz vas imam šanse, ;)


Cursors